Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#321179
Ubisoft har kommunikeret nærmere detaljer for deres spil til PS5 og Xbox Series X: https://news.ubisoft.com/en-us/article/ ... he-details

Rainbow Six Siege vil køre "4K resolution at 120 frames per second". Ikke noget and/or her, så det må betyde det, der står: 4K120 (aktørerne burde bruge denne betegnelse i stedet). Deres andre spil, inklusiv Assassin's Creed Valhalla vil køre 4K60.
#321668
Faldt over denne artikel på DR
https://www.dr.dk/nyheder/kultur/gaming ... gaa-alt-vi
Du er, med andre ord, 100 procent låst i Microsofts system - og deres betingelser for køb af digitale spil på deres platform. Det betyder, at hvis Microsoft aldrig nogensinde vil sætte et Xbox-spil på tilbud igen, kan de beslutte sig for det.
Man har jo længe kunne købe Xbox titler online, og få koder til at aktivere spil, så hvad menes der her? Noget teoretisk?
Lige nu, kan man jo købe spil koder med rabat.
#321669
bbplayer skrev: 7. nov 2020, 08:40 Faldt over denne artikel på DR
https://www.dr.dk/nyheder/kultur/gaming ... gaa-alt-vi
Du er, med andre ord, 100 procent låst i Microsofts system - og deres betingelser for køb af digitale spil på deres platform. Det betyder, at hvis Microsoft aldrig nogensinde vil sætte et Xbox-spil på tilbud igen, kan de beslutte sig for det.
Man har jo længe kunne købe Xbox titler online, og få koder til at aktivere spil, så hvad menes der her? Noget teoretisk?
Lige nu, kan man jo købe spil koder med rabat.
Tror lidt at det er et tænkt (skræmme)eksempel, ved at vælge den digitale udgave frem for modellen med fysisk drev. Ja Microsoft kan lade være med nogensinde at lave tilbud på spil, men det kommer ikke til at ske.
#321738
Der synes at være 5 butikker hos elgiganten , som får fysiske maskiner til salg i selv butikken tirsdag.

Spørgsmålet er nu om man skal tage derhen og købe en i butikken, hvis altså de har nok?
Jeg synes at mindes at de eksemplarer sidste gang ikke forsvandt så hurtigt som først antaget, måske også denne gang.
#321740
bbplayer skrev: 8. nov 2020, 16:25 Der synes at være 5 butikker hos elgiganten , som får fysiske maskiner til salg i selv butikken tirsdag.

Spørgsmålet er nu om man skal tage derhen og købe en i butikken, hvis altså de har nok?
Jeg synes at mindes at de eksemplarer sidste gang ikke forsvandt så hurtigt som først antaget, måske også denne gang.
Hvor kan man se hvilke butikker der får den, har du et link?
#321741
Du søger bare på Xbox series X , så kan du se der står 5 butikker har dem tilgængelig men ikke ved klik&collect , så man skal fysisk hente dem, og der er så nogle så tilbyder dem, måske flere imorgen, for de har nok allerede fået dem , der var 5 butikker nok bare hurtige at opdatere lager status.

edit: Der må sidde nogle elgiganten medarbejdere og lytte med, for nu er det nede på kun 2 butikker som har dem.
Så de andre fjerner dem altså, så man må gætte eller hvad det betyder.

edit2: Xbox Series S er til gengæld i alle deres butikker, så man kan godt få den vil jeg tro om nogle dage. Stadig uden klik&collect.
#321785
De har sgu sendt min.
#321797
Min er også afsendt :-)

Ift. loadtider for XO og PS4 spil siger det ikke nødvendigvis noget om reel SSD hastighed. Ingen af spillene loader jo specielt hurtigt, da de afvikles i kompatibilitets-mode, hvor SSD'en ikke rigtigt udnyttes. Vi må derfor afvente en SSD hastighedstest for native XSX vs PS5 spil.
#321802
Er den på vej fra Norge? Det virker lidt usandsynligt at vi kommer til at få den i morgen.
#321805
Min ordrehistorik siger, at den her kl 0326 er på terminalen i Greve. Så er nogenlunde fortrøstningsfuld omkring, at den når til Lyngby inden dagen er omme :). Bestilt på ElGiganten d. 22/9.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 42