Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#345084
Kun incels som dig synes at Marvel har MANGE film og serier-fiaskoer.
Af allo
#345085
nyd du bare (blot for at nævne et par af deres seneste fiaskoer):

- 'Avengers: Endgame'

- 'She Hulk'

- 'Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings'

- 'Eternals'

- 'Thor: Love and Thunder'

- 'Black Panther: Wakanda Forever'

- 'WandaVision'

takket være mennesker som dig (som sluger råt alt hvad der bliver serveret) sidder baren der hvor den sidder nu men...- heldigvis så er dine fornøjelser dine og ikke mine...
#345086
Ja tak, jeg har faktisk nydt alle de film og serier du nævner, på nær Eternals. Kærlighed og Torden ser jeg først på lørdag. She-Hulk er suverænt den sjoveste MCU-serie. Jeg skal faktisk gense Shang-Chi i aften.

Derudover er det til grin at du beskylder mig for at være medskyldig i at sænke niveauet. Du har ingen anelse om hvad jeg ellers går og ser, udover MCU, eller hvor mange penge jeg poster i fysiske udgivelser af film og serier, samt en bred vifte af streaming-tjenester, som er med til at støtte produktionen af langt mere end blot MCU og andet super-mainstream tjubang.

At du påstår at dine indvendinger imod MCU og deslige har noget at gøre med den deciderede kvalitet af indholdet er selvfølgelig også til grin. Du kan ikke lide det fordi der er negere, kvinder, orientals, homoseksuelle, etc., etc., i hovedroller, og at det ikke alt sammen blot hylder den heteroseksuelle hvide mand, som man ellers var vant til i det forrige årtusinde.

For tiden brokker incels, som dig, sig over LOTR-serien, fordi der er negere og andet skidt med i roller, som white power-segmentet har overbevist sig selv om altid har været kridhvide. At folk fra Southlands havde "mørk hud" ifølge Tolkien har man selvfølgelig glemt O_O
Af allo
#345090
nu har jeg talt om MCU og du svarede på det så det var det jeg har valgt at forholde mig til, uden at nævne ikke-MCU film og serier - logisk, ikke?

mine ynglings film, serier, stand-up er ca.70% baseret på sorte mennesker, min ynglings bog er skrevet af en kvinde og omhandler/drejer sig også om en kvinde, en af mine ynglings komedier: 'The Birdcage' men...- siden at jeg ikke er meget for at spilde alt for meget af min tid på at tale med en libtard som dig så vil jeg sige det ret kort:

takket være (bl.a.) mennesker som du, ser 'The Last Of US 2' som det gør - takket være (bl.a.) mennesker som jeg ser første spil som det gør (og jeg taler IKKE om det grafiske aspekt i det)...

takket være (bl.a.) mennesker som du har vi film som:

- 'They/Them'

- 'The fast and the furious 37' (eller hvor mange de nu har lavet)

- samtlige ødelagte franchise og ikke noget som helst godt (du er minoritet - selvom at det ser ud til ((på internettet)) at så mange savler over og er så vilde med det som bl.a. Hollywood har spyttet ud de seneste ca.10 år - eneste grund til at det ser sådan ud, er, at der bliver fjernet, blokeret m.m. det meste som de ikke bryder sig om ((om det er på Google, IMDB, Youtube, Facebook eller noget 117. af slagsen)) - er du ikke klar over det/vil du ikke indse det så er det helt ok - men i virkeligheden hører du med til en ret lille gruppe som desværre ødelægger alt for resten...)

takket være (bl.a.) mennesker som jeg eksisterer der A-L-T godt - for INTET woke, libtard, lghtdbn+/-/* kan måles med...- med alt fra 'Seinfield' til ''Sount Park', første 8 sæsoner af 'Two and a Half Men' og 10 ud af 10 andre gode/bedste serier - og samme gælder film...- alt det bedste stammer fra PRE-woke, libtard, lfgth+ m.f. - og det er et faktum...

du sænker niveauet - og det er mere end tydeligt...for ingen som har en smule respekt for kvaliteten, indholdet m.m. støtter, forsvarer og er fortæller for det som du støtter, forvarer og er fortæller for...men hej! - nyd du dine ting og sager...

kald mig hvad du vil, nedgør mig som det nu passer dig - men fakta kan du ikke lave om på...
#345095
Hold kæft du har roterende fis i kasketten :s
Af allo
#345117
'Spelunky 2' (et af de mest irriterende spil ever :-) )

'Guardians of the Galaxy' (det er altså et sygt godt lavet spil...der er nok materiale til ca.12t. lang serie HVIS de gad at udgive den...hvis du ikke har spillet det så giv det 3-4t. og se om du ikke bliver hooked af det)

'Commandos 3 HD remaster'

'Frostpunk'

'It takes two' kan spilles lokalt (kan stærkt anbefales hvis man har barn/børn) - kræver dog Ultimate

'Dead Cells' (et af mine yndlings spil; de har lige fjernet - for et par dage siden - 'HADES' som er et lignende spil og for mig, fuld pris værd så jeg købte det lige med det samme)

og nu også lidt 'Forza Motorsport 6' igen (jeg har 'investeret' i drivning force - pt. uden gearkasse, så det er lidt sjovere at spille et racer spil nu)

'Doom' 2016 og også de første af slagsen er der også plads til
Af allo
#345119
selv tak Rasmus

'HADES' (som sagt) er ikke længere på GamePass men...for f sake...hvilket spil...man kan bare se hvor meget Supergiant Games, de elsker, holder af og værdsætter det de laver...

selve historie (dialoger) er noget af det bedste jeg nogensinde har hørt (når det gælder spil) - og jeg vil (stadigvæk :-) ) bare have mere og mere af den - og det efter (præcis) !100! runs (som så kan tage alt fra ((min rekord, og det inkl.et par helt unødvendige omveje)) 17min. til 40+min. - kommer an på hvordan man har lyst til at spille lige præcis det run og hvor heldig (eller det modsatte) man er mht. hvem man møder på vejen og hvad de kan tilbyde undervejs i gældende run (alt er forskelligt fra gang til gang og afhænger også ret meget af hvad man selv har valgt (hvilken keepsake og hvilket våben) inden man starter sit run :-) )

de første ca. 20+ gange kommer de fleste 'ingen steder' (jeg var så også en af dem :-) ) men lidt efter lidt så bliver man bedre og bedre og man får langt bedre oveblik over våben, boons, hvad man burde og hvad man ikke burde vælge, opgradere m.m.

det lykkedes mig - for første gang, at nå frem til papa Hades (final boss - ikke noget som du skal tænke på ret meget de første MMAANNGGEE runs :-D - Meg skal nok lave om på dine forventninger og forhåbninger en del gange før det, og hun er den nemmeste boss :-) ) og også slå ham for første gang i mit 30. run (historien, den fortsætter bare :-) - første sejr/clear, det er kun toppen af isbjerget :-) )

jeg er vant til 'Dead Cells' (et af mine ynglings spil) og jeg var ved at vinke 'farvel' til 'HADES' efter ca.5 runs (kampsystemet m.m. er meget anderledes end i 'Dead Cells' og var ikke ligeså tiltrækkende - for mig, som i sidstnævnte) men jeg kunne bare ikke slippe historien så jeg gav det et par ekstra runs...- nu er jeg bare helt 'afhængig' af det spil (og har stadigvæk ikke fået nok af historien)

ps.:
- jeg vil anbefalede at du aktiverer/vælger 'God mode' til at starte med (kan slås fra til hver en tid - men det er EN GOD TING at have de første mange, mange, mmaaaaannggeee runs :-) )

mht.' It takes two' - husk at vælge 'local', bortset fra det så måtte vi hjælpe den 'lille' med at forklare/oversætte lidt af historien (ca.10% af den)

en af de fedeste ting ved 'It takes two':
- nye omgivelser/lokationer, nye udfordringer - og det KON-STANT :-)
Senest rettet af allo 7. sep 2022, 15:38, rettet i alt 6 gange.
Brugeravatar
Af TBC
#345218
Så er det næste Assassin's Creed spil blevet officielt afsløret - "Vi" skal til Baghdad:


Der er også nyt til Valhalla og teased fremtidige Assasins Creed titler, bl.a. til Japan ser det ud til
(Project Red i nedenstående video)
#345228
Xbox får ny brugerflade næste år og der sniger sig en del flere reklamer ind. Som jeg før har sagt, så er et kerneprincip i reklamebranchen "nudging". Accepterer man først lidt, så kommer der mere senere. På konsoller, Smart TV og andre produkttyper, som folk betaler mange penge for, er vi desværre allerede over "point of no return". Det er vi nok pga. primært brugernes magelighed.

Xbox får endnu et redesign af hjemmeskærm – fuld af reklamer

Der er i kommentarsporet lidt snak om, hvad en reklame er. Jeg synes en nem definition er denne: Hvis nogen har betalt for at vise en given ting i en brugerflade (eller hvad det nu må være), så er det en reklame.
Af allo
#345239
der er allerede sneget sig et par 'anbefalinger' i løbet af de seneste et par eller 3 måneder på min hjemmeskærm

blot for at understrege:
- ikke noget imod gay og lesbiske her i huset
- 100% imod lghbdr vandvid!!! (ligesom alle de gay og lesbiske som jeg kender er det også - de HADER DET!!!! - alle de gay og lesbiske som jeg kender HADER DET! - og det mere end jeg da for dem er det personligt! - og det hele mens de blot vil leve deres liv ligesom alle os andre; de hadet det cirkus!)

jeg skal ikke have det på min skærm og bliver det en del af Xbox's 'taktik' så er det farvel og tak
Vedhæftede filer
ll3.jpg
ll3.jpg (2.97 MiB) Vist 1902 gange
ll2.jpg
ll2.jpg (983.21 KiB) Vist 1902 gange
ll1.jpg
ll1.jpg (645.3 KiB) Vist 1902 gange
#345241
allo skrev: 12. sep 2022, 13:32 blot for at understrege:
- ikke noget imod gay og lesbiske her i huset
- 100% imod lghbdr vandvid!!! (ligesom alle de gay og lesbiske som jeg kender er det også - de HADER DET!!!! - alle de gay og lesbiske som jeg kender HADER DET! - og det mere end jeg da for dem er det personligt! - og det hele mens de blot vil leve deres liv ligesom alle os andre; de hadet det cirkus!)
Jeg tror 100.000 millioner procent på det du skriver her.
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 42