Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#298397
Bare til venlig info. Hvis I ikke allerede har spottet det, så kører PlayStation den årlige Days of Play-aktivitet. Der er rabat på hardware hos forhandlerne og på spil i PlayStation Store.

Jeg har ikke fået kigget i PlayStation Store endnu, men hører, at Days Gone er på tilbud, så det snupper jeg nok selv.
#298429
Skarp pris. Jeg synes stadig det er et af de få spil, som holder i så lang tid, at jeg ikke mister interessen inden for en uge, men det kræver nok, at man er bare lidt Marvel-fan.
#298432
Rasmus Larsen skrev:Bare til venlig info. Hvis I ikke allerede har spottet det, så kører PlayStation den årlige Days of Play-aktivitet. Der er rabat på hardware hos forhandlerne og på spil i PlayStation Store.

Jeg har ikke fået kigget i PlayStation Store endnu, men hører, at Days Gone er på tilbud, så det snupper jeg nok selv.
Hey Rasmus.

Tak for info! Hvordan køber du ting på den amerikanske store? Er det noget vpn eller lig? :)
#298433
Det er mange år siden, at jeg oprettede min amerikanske bruger, men så vidt jeg husker krævede det ikke VPN. Det er muligt at det har ændret sig i mellemtiden.

Når brugeren først er oprettet, så kræves der ingen VPN. På PS4 har jeg blot to brugere, som jeg kan skifte imellem med PS-knappen på controlleren. Den ene har adgang til dansk butik og den anden til amerikansk. Der er tit en del at spare i den amerikanske. Spillene virker på tværs af de to brugere.

Den besværlige del ligger i, at man ikke kan tilknytte et dansk kreditkort til den amerikanske bruger. I stedet køber jeg de der gavekortskoder hos onlinebutikker.