Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Naiera
#337505
Hvis du kan lide Fallout og Firefly er det perfekt.
Af allo
#337507
Har du spillet 'Fallout New Vegas'? hvis 'ja' og hvis du godt kunne lide det så er 'The Outer Worlds' dårligere (første ca. 65% er gode men så begynder det at gå ned ad bakke med meget dårlige sidemissioner og med at flyve stort set helt meningsløst fra den ene planet til den anden og tilbage), HELT GODKENDT grafik, monster og våben er også godkent og det hele er 130kr. værd - big time!
Brugeravatar
Af bendix
#337508
Tak for svar

Jeg har ikke spillet nogle af de spil, jeg har gennemført Borderlands 3 men jeg tror kun de har det visuelle til fælles.

Jeg har købt det inden tilbuddet udløber til midnat :-)
Af allo
#337509
Selv tak

3-4t. grinding (kommer så selvfølgelig an på ens spillestil) og så bliver det lidt sjovere

ødelagt af de sidste ca. 35% men jeg hyggede mig VOLD MEGET de ca. 65% af spillet

KAN SAGTENS SPILLES IGEN (takket være alle de choices og consequences som man nu skal tage stilling til - løbende!)

130kr. = hver en krone værd (det synes jeg i hvert fald :-) )
#337531
Next-gen patch til Cyberpunk 2077 kommer i første kvartal 2022,hvis den da ikke bliver forsinket igen igen.

"We are hard at work on the next-gen version of Cyberpunk, scheduled for release in the first quarter of 2022, alongside another major update for all platforms. There is also ongoing work on the next-gen version of The Witcher 3 and the Cyberpunk expansion"
Link: https://www.cdprojekt.com/en/wp-content ... esults.pdf
Af Ujaraq
#337547
Her for godt en månedstid siden fik jeg mig en PS5. :)

Indtil nu har jeg "kun" haft en PS3, så det er en kæmpe forskel. Har nu spillet Horizon Zero Dawn, som selvom det er et PS4 spil, ser fantastisk ud på PS5. Ud over udseendet er det en rigtig god historie.

Måske er det fordi jeg ikke har fundet ud af det endnu, men på min PS3 kan jeg vise de fotos jeg har liggende på min NAS. Den måde man kan bruge sin controller til at zoome rundt i et billede er helt fantastisk. Men jeg kan ikke finde en tilsvarende funktion på min PS5.
Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre?
#337579
Ellers har Elgiganten PS5 til 4.199 kr. i forbindelse med åbningen af deres pop-up shop i Magasin på Strøget. Der står at de har 100 stk. og at afhentningen kan ske fra fredag.
Men om det betyder at man skal betale om torsdagen, hvor de åbner og så komme igen dagen efter for at afhente, eller om man først kan betale og afhente fredag ved jeg så ikke.

Men det er da endnu en mulighed for de, der måtte gå forgæves i Power.
#337616
Så fik Sony XH90 fra 2020 også de to nye PS5-funktioner (HGiG og ALLM) samt VRR: Sony XH90: Ny opdatering med officiel VRR-support & PS5-funktioner

PS5-funktionerne kan bruges med PS5 nu, men konsollen mangler naturligvis stadig VRR. Det gør de fleste af Sonys 2021-modeller også.

HGiG og ALLM er allerede klar på 2021-modellerne: Sony udruller 'Perfekt til PS5'-funktioner til 2021 TV – VRR til X85J
#337657
Har nogle af jer spillet God Of War ( 2018 ) på PS5?

Jeg hentede det forleden dag, og det er et af de fedeste spil jeg har spillet længe! God grafik, godt gameplay. Super fedt og spille med mit AJ90 :).

Hvis i ikke har spillet det endnu, ville jeg klart anbefale jer og prøve det, som opvarmning til det nye, der kommer til PS5 i 2022. 2018 udgaven er jo et PS4 spil, men er blevet opgraderet til PS5 👍
Brugeravatar
Af bendix
#337660
Jep det er ret fedt på PS5, Rift apart er jeg igang med nu, det er absolut den flotteste grafik jeg har oplevet i et spil nogensinde. Når man kommer halvvejs ind i spillet tager det ret meget fart. Så det kan bestemt også anbefales.

Returnal er dog stadig min GOTY 👍
#337757
PS5-optimeret udgave af Uncharted 4 og 4.5 kommer den 28. januar 2022.

https://blog.playstation.com/2021/12/07 ... ed-bundle/

50 Euro eller 10 Euro for at opgradere.

Fidelity Mode – For those of you who have a 4K display and want super sharp resolution above all else to enjoy the stunning environments and details the Uncharted series is known for, select Fidelity Mode and play in native 4K resolution with a 30fps target framerate.

Performance Mode – We carried over the high framerate PS4 patch with Performance Mode, which targets a 60fps frame rate.

Performance+ Mode – If you’re all about the smoothest gameplay possible and don’t mind a resolution drop, try out our first ever Performance+ Mode which targets 120fps* at a 1080p resolution.


Thanks to the power of the PS5 console, the load time is near instant so you can jump into the action faster than Nate or Chloe can draw their weapons (which, if you’ve seen Chloe take on a band of mercenaries before, is pretty fast). Enjoy Spatial 3D Audio* and know where the shots are coming from and immerse yourself in the ambience of the locations across both games. With the DualSense wireless controller’s haptic feedback and adaptive triggers, we’ve fine-tuned the rumble and resistance here: feeling the 4×4 vehicles roll along in your hands or landing a punch and then rope swinging to safety has never been so rewarding.
  • 1
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 205