Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af TBC
#345099
kabri skrev: 6. sep 2022, 11:59 Witcher serie, Halo serie, Horizon serie, Last of us serie. De har travlt :)
Ja. Interessant og sigende om det ændrede kommercielle "magtforhold" - Altså det at normalen engang var at man lavede spil over film, mens man i dag snarere laver film og serier over spil.
Brugeravatar
Af TBC
#345217
Så er det næste Assassin's Creed spil blevet officielt afsløret - "Vi" skal til Baghdad:


Der er også nyt til Valhalla og teased fremtidige Assasins Creed titler, bl.a. til Japan ser det ud til
(Project Red i nedenstående video)
Brugeravatar
Af TBC
#345277
bendix skrev: 13. sep 2022, 15:55 Det kører super godt, jeg kan ikke mærke forskel på 40fps 4K mode og 60fps, det kører lige flydende men med bedre billede 👍
Det er stor forskel på 30 og 40 fps, faktisk procentvis lige så stor forskel som der er på 60 og 80 fps og i oplevelse nok endnu større. Men der er stadigvæk godt nok vildt at du slet ikke mærker forskel - men du skal da bare regne dig for heldig at du har det sådan. Jeg bemærker det straks og irriteres så snart jeg når under de første 80-90 fps i et spil. Jeg dropper som reglen ligefrem at spille et sådant spil og at udsætte det til jeg har en senere større GPU.

Men gad vide om det også kan have noget med skærmafstand at gøre? ...Jeg sidder jo også meget tæt på en relativt stor monitor. Men jeg ved faktisk slet ikke om det spiller ind som faktor ifht FPS, som det gør i forhold til renderopløsning?
Senest rettet af TBC 14. sep 2022, 08:18, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af bendix
#345284
Måske, men HFW i 40fps følte ikke så flydende, Ratchet gjorde dog næsten. Kan også være selve spillets kamera styring sammenholdt med VRR
#345302
De første hands-on artikler med PS VR2 er kommet. Jeg har ikke nået at læse så meget endnu.

Wired: PlayStation VR2: A First Look at the Next-Gen Headset
The Verge: We finally got our hands and eyes on the PlayStation VR2
Eurogamer: PlayStation VR2 is about to breathe new life into virtual reality
PlayStations egen blog: Hands-on with four PlayStation VR2 titles
Af kabri
#345308
Jeg er ikke til vr generelt men man bliver da fristet når man læser deres erfaringer. Jeg håber der kommer nogle demorum op i elgiganten etc.
  • 1
  • 174
  • 175
  • 176
  • 177
  • 178
  • 205