Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af sokken
#333853
Det får jeg også lyst til selv om jeg havde bestemt mig for at jeg ikke ville købe den for tredje gang.

Utroligt hvis man ender med at købe samme spil 3 gange 🙄
Af Jonassen
#333854
Er jeg den eneste der føler sig snydt ved at have købt Call of Duty, Black Ops Cold War?
Jeg synes spillet er ualmindelig kort, overstået efter 7-8 timers spil ;;)
Jeg blev fristet til at købe den efter at have googlet bedste spil til PS5, flot var den med Ray tracing og 60 fps…men ikke pengene værd..
Last of Us 1 og 2 var billigere, mere underholdende, og mange flere times spil.
#333860
Call of Duty spillene sælges mest på grund af deres mulitiplayer del. De fleste har så også en forholdsvis kort singleplayer del, men vægten er lagt på multiplayer delen.

Det er i den kontekst du skal forholde dig til prisen, men ja, hvis du kun spiller singleplayer, så er det dyrt 🙂
Brugeravatar
Af bendix
#334007
Returnal, det er sgu det bedste spil jeg nogensinde har spillet. Mega opslugt af det og har brugt 30 timer og er i Biome 5.

Har aldrig spillet den type spil før, men den udvikling man går igennem og den følelse når man har dræbt en boss er super fedt.
Af allo
#334009
bendix skrev:Returnal, det er sgu det bedste spil jeg nogensinde har spillet. Mega opslugt af det og har brugt 30 timer og er i Biome 5.

Har aldrig spillet den type spil før, men den udvikling man går igennem og den følelse når man har dræbt en boss er super fedt.
så giv 'Dead cells' en chance næste gang ('Returnal' - bortset fra grafikken - det er en 'dårlig og kedelig' kopi af det)
ps.:
'Dead cells' begynder først efter man har gennemført det
pps.:
pøj pøj med at gennemføre det :-D

'Hades' er også et super, super FEDT spil
Brugeravatar
Af bendix
#334025
allo skrev: 19. aug 2021, 01:51
bendix skrev:Returnal, det er sgu det bedste spil jeg nogensinde har spillet. Mega opslugt af det og har brugt 30 timer og er i Biome 5.

Har aldrig spillet den type spil før, men den udvikling man går igennem og den følelse når man har dræbt en boss er super fedt.
så giv 'Dead cells' en chance næste gang ('Returnal' - bortset fra grafikken - det er en 'dårlig og kedelig' kopi af det)
ps.:
'Dead cells' begynder først efter man har gennemført det
pps.:
pøj pøj med at gennemføre det :-D

'Hades' er også et super, super FEDT spil
Housemarque har ellers kørt den stil de sidste mange år :-) og det lader til at det er deres kendetegn med alle de artifakter.

Hvor mange fps kører Dead cells p,å på PS5?

Men i morgen kommer Ghost Of Tsushima Iki Island. Det er helt klart det næste jeg kaster mig over, også et super fedt spil. Og den nye Ø men også de nye DualSense feautures er ret fede.

Death Stranding DLC er også på trapperne her September og så Far Cry 6 i oktober.

Og forhåbentlig Forbidden West sidst på året (Sony har ikke forsinket det endnu) .
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#334027
Jeg nappede Battlefield 5 på PlayStation+. Flere af de foregående har haft en eller anden bug, der har gjort det umuligt at spille dem til ende, så jeg havde egentlig set mig sur på dem. Hverken Hardline og 1 nåede jeg igennem fordi de crashede for mig.

Jeg købte Far Cry Primal på tilbud, så den står for skud når jeg er færdig med BF5.

Ingen af dem er dog optimeret til PS5.
Af allo
#334050
bendix skrev:
Hvor mange fps kører Dead cells p,å på PS5?
no idea :-) mit setup det er Xbox One X og plasma fra 2011 ('Dead cells' kører 100% som det skal, helt uden hickups, glitches osv.)

alt det med fps og lign. har ingen betydning for mig (så længe at spillet kører som det skal) - for mig er selve spillet det eneste som jeg fokuserer på - dets underholdning

'Dead cells' er simpelthen lysår foran 'Returnal' når det gælder alt andet end grafikken - men det var heller ikke mening at det skulle vinde på 'se mig! se mig! se mig!' (de har brugt tiden på at skabe noget af det bedste i den spilgenre - og det lykkedes dem 100% - til punkt og prikke og med alt hvad der hører til - inkl. den type grafik som hører med til den genre)

hvis du synes godt om 'Returnal' så får du nok at se til med 'Dead cells' :-) de først 30+t. det er kun forsmag på hvad der venter så HOLD UD - for det bliver IKKE NEMT!!! og replay value?? - som sagt så begynder spillet først (for alvor) først når man har gennemført det

glemte at tilføje at jeg HAR spillet 'Returnal' (gennemførte det ikke da jo mere jeg spillede det desto mindre kunne jeg lide det - kunne bare ikke lade være med at tænke på 'Dead cells' og hvor meget bedre og mere underholde ((for mit vedkommende)) det er i forhold til 'Returnal' så jeg droppede sidstnævnte efter 10+t og nyder ((fortsat)) 'Dead cells' hver gang jeg sætter det på :-) )
#334070
Far Cry Primal føles meget meget gammelt med dets 1080p-opløsning og middelmådige framerate. Den er jeg ikke sikker på, at jeg kommer til at spille til ende.
  • 1
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 205