Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Naiera
#339330
Sikke I kan tage på vej. De der Scuf-controllere kommer sgu nok på lager igen inden længe.
Brugeravatar
Af Naiera
#339332
Det er altså ikke en kritik af dig, hvis jeg skriver, at såen en PS5 er (for) dyr.

Nej, jeg har ikke en PS5.
Af kamikazedk
#339336
Naiera har sgu da ret, så er den da også betalt. Hvis man havde planlagt at købe en PS5 til normalprisen på 4.199 så er det da meget at skulle ud og ofre 5.800 kr. En controller kan købes til 499 excl levering, og det er da ikke alle der nødvendigvis har behov for at få et headset med. Der er da kæmpe forskel på lige at skulle smide 4200 eller 5800...
Brugeravatar
Af Naiera
#339338
Jeg har absolut intet at bruge det der headset til, og de der 1600 slask kunne altså næsten betale en Scuf Reflex ;)
#339340
Ja, meningsdannere er der jo nok af - kan ikke rigtig se det åbenlyse problem, når man ikke engang selv er ejer af en PS5.

Mit indlæg var en velment information om, at der er PS5 på lager - noget som mange har efterspurgt og ventet på i stedet for at gå på DBA eller andre web-shops og betale 7-8k.

Derudover har jeg jo købt den af en grund: At jeg gerne vil have en PS5.

Hvis I vil have en Scuf i stedet for et headset eller noget trejde, gør I da bare det. Der er ingen, der tvinger jer til noget. :)
Af Beckham
#339343
Tjaah...vi skal nok bare vende os til overpriser lige for nu, whether we like or not. Har også bemærket at mange brugtbiler koster mere end en ny, da de simpelthen ikke kan levere de nye indenfor overskuelig fremtid. Udbud og efterspørgsel i guess...
Af kamikazedk
#339344
Kaktus-burger skrev: 19. jan 2022, 12:28 Ja, meningsdannere er der jo nok af - kan ikke rigtig se det åbenlyse problem, når man ikke engang selv er ejer af en PS5.
Man behøver vel heller ikke eje en PS5, for at have lov til at synes at det er meget at betale 5800 kr. for at anskaffe sig en, når man gerne vil have den til normalprisen på 4200 kr O_O
Brugeravatar
Af Naiera
#339345
Kaktus-burger skrev: 19. jan 2022, 12:28 Ja, meningsdannere er der jo nok af - kan ikke rigtig se det åbenlyse problem, når man ikke engang selv er ejer af en PS5.
Det er da netop hvis man ikke ejer en PS5, at prisen er et relevant emne?!
Brugeravatar
Af bendix
#339383
Det håber jeg også og mon ikke de har godt styr på deres kontrakter.

Men ellers kan vi vel forvente en ret stor investering i First Person Shooter fra Sony. Det er de jo nærmest tvunget til, omvendt så kommer det vel til at tage et par år eller 10 hvis fremtidige COD skal genere overskud som nu, udenom Playstations kunder.
Af kamikazedk
#339386
bendix skrev: 20. jan 2022, 23:39 Det håber jeg også og mon ikke de har godt styr på deres kontrakter.

Men ellers kan vi vel forvente en ret stor investering i First Person Shooter fra Sony. Det er de jo nærmest tvunget til, omvendt så kommer det vel til at tage et par år eller 10 hvis fremtidige COD skal genere overskud som nu, udenom Playstations kunder.
Jeg kan heller ikke se at det skulle give økonomisk mening at Microsoft skulle holde det eksklusivt til Xbox - det er jo en meget stor indtægt man går glip af ved at udelukke de andre markeder, og det vil jo ikke være så smart.
  • 1
  • 146
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 205