Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#342896
Er der nogle herinde der ved, hvornår A Plague Tale Requiem udkommer? Så et sted på nettet, hvor nogle skrev 17 Juni. Coolshop melder 22 September.

Playstation store siger, “kommer snart”

Glæder mig meget til dette spil.
#342898
Ja.

Og det var mega fedt :).😜

Men kan ikke finde en release dato på det. 😏
PS: Elsker mit nye Q90A. Det spiller bare max 😎, og så endda 8500 kr retur oveni, efter jeg havde købt Q90A istedet for. Super service af Hifiklubben.
Brugeravatar
Af TBC
#342906
Rasmus Larsen skrev: 3. jun 2022, 09:17 Er det efterfølgeren til A Plague Tale? Det husker jeg som god underholdning.
VILLAFOREVER skrev: 3. jun 2022, 09:26 Ja. [..] Men kan ikke finde en release dato på det. 😏
Jeg ved at man på PC (så det samme gælder vel PS og XBox) tidligere har talt om at det skulle udkomme 17 Juni, men da det har været stille omkring den dato noget tid og det nu i stedet lyder "sometime in 2022", så må det vel aktuelt stå mere hen i det uvisse hvornår vi ser det, dog forhåbentligt i 2022 som det angives - i stedet lader det til at EP'en udkommer den 15 Juni, så det varer forhåbentligt ikke længe

Hvis man ikke har set/ er faldet over efterfølgeren endnu, som vi også glæder os til at spille herhjemme, så er der for længst udgivet trailere:

kabri skrev: 3. jun 2022, 11:21 Findes der en god opsummering af deres event igår? Synes ikke der er skrevet så meget rundt omkring.
Jævnfør mit link til eventet på forrige side - Der var alene tale om ca 25 minutter spiltrailere (og man kan jo spole i eventet) for kommende titler og det var relativt overskueligt da 2022, som Digital Foundry har beklaget det, bliver lidt tynd på antal spiltitler - så de ikke har så meget at kaste sig over fordi de fleste større titler først kommer senere da de er under udvikling. Mange af trailerne handlede således også om titler der først kommer engang i 2023. Senest har selv Bethesda, der ellers kun sjældent forsinker udgivelser efter at de har opgivet en udgivelsesdata forsinket udgivelserne af både Starfield og Redfall til engang i 2023.

Men er man til hurtigere løsninger, så har IGN vanen tro lavet dette 4½ minut lange sammenklip:
#343008
Jeg håber ihvertfald snart, de kommer med release datoen for “ A Plague tale Requiem“ 🙏

Der har stået “kommer snart” på PSN store længe..

Nogle der evt. ved om Sony har planer om at give brugeren ret til at slå ALLM fra, manuelt?
Brugeravatar
Af TBC
#343016
VILLAFOREVER skrev: 9. jun 2022, 08:24 Jeg håber ihvertfald snart, de kommer med release datoen for “ A Plague tale Requiem“ 🙏
Kommer vi også til at spille herhjemme - En oplagt back-seat gamer titel, som min back-seat gamer glæder sig meget til - og jeg kan se at det er noget der kommer day-one til Game Pass for PC, så det kommer jeg sikkert til at kunne spiller for en 10'er. :) [Introtilbud som jeg hidtil har kunnet benytte hver gang jeg har re-subscribed] - Så vil man spille spillet billigt og ejer man i forvejen en ordentlig PC, så kunne det være en vej.

Af andet nyt, så er det kommet frem at "The Last of us - Remake" kommer til PS5 den 2. Septemper, til den hampre pris af $70 (US) :o ...Og siden hen til PC - Dato og pris i den forbindelse aktuelt ukendt.

https://media.direct.playstation.com/is ... nt-trailer
Senest rettet af TBC 17. jun 2022, 19:17, rettet i alt 2 gange.
Af kamikazedk
#343026
TBC skrev: 9. jun 2022, 18:44
VILLAFOREVER skrev: 9. jun 2022, 08:24 Jeg håber ihvertfald snart, de kommer med release datoen for “ A Plague tale Requiem“ 🙏
Kommer vi også til at spille herhjemme - En oplagt back-seat gamer titel, som min back-seat gamer glæder sig meget til

Af andet nyt, så er det kommet frem at "The Last of us - Remake" kommer til PS5 den 2. Septemper, til den hampre pris af $70 (US) :o ...Og siden hen til PC - Dato og pris i den forbindelse aktuelt ukendt.

https://media.direct.playstation.com/is ... nt-trailer
Lol, 70 $ for et remake?! Det er jo vanvittigt!
Brugeravatar
Af TBC
#343034
kamikazedk skrev: 10. jun 2022, 12:04Lol, 70 $ for et remake?! Det er jo vanvittigt!
Ja, det er svært ikke at bemærke sig , ordvalget og :o var derfor heller ikke helt tilfældigt valgt: https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=hampre

Men på den anden side; hvis der endelig skulle være en guldkalv at malke, så er det vel næsten svært at få øje på et stykke større flæsk end netop den episke titel? Men ja, personligt er jeg også lidt stødt over at man tillader sig at tage så hårdt fat i forhold til et remake.

Forhåbentligt bliver det billigere på PC, efter det sædvanlige mønster med at konsol=billigere hardware men dyrere spil og PC=dyrere hardware men billigere spil.

Edit/Update:
VILLAFOREVER skrev: 9. jun 2022, 08:24 Jeg håber ihvertfald snart, de kommer med release datoen for “ A Plague tale Requiem“ 🙏
Der er lige kommet en ny trailer fra dagens XBox Games Showcase 2022 der viser en del af gameplayet i det kommende A Plague tale Requiem - Jævnfør tråden her der også indeholder andre trailere hvor af nogle af spillene kan forventes på Playstation - bl.a. Flintlock, Diablo IV, Wo Long: Fallen Dynasty og det Danske Cocoon, der er fra de samme som lavede Limbo og Inside: viewtopic.php?p=343062#p343062
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Der ud over er der her til aften lige kommet ny længerevarende gameplay trailer til Half-Life Alyx: LEVITATION

Det er annonceret at Half-Life Alyx, der bredt betragtes som det bedste VR spil der endnu er lavet, kommer til PSVR2. LEVITATION er så godt nok et community-mod, så mens det er sikkert at selve Half-Life Alyx kommer til PSVR2 er det måske mere usikkert om community-moddet kommer, men siden der er tale om >4 timers ny unik mission, kunne man sagtens forestille sig at Valve ville kunne finde en vej hvad det angår = ? ...Lovende ser det i hvert fald ud:

Senest rettet af TBC 14. jun 2022, 22:18, rettet i alt 2 gange.
Af kamikazedk
#343081
TBC skrev: 10. jun 2022, 17:03
kamikazedk skrev: 10. jun 2022, 12:04Lol, 70 $ for et remake?! Det er jo vanvittigt!
Ja, det er svært ikke at bemærke sig , ordvalget og :o var derfor heller ikke helt tilfældigt valgt: https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=hampre

Men på den anden side; hvis der endelig skulle være en guldkalv at malke, så er det vel næsten svært at få øje på et stykke større flæsk end netop den episke titel? Men ja, personligt er jeg også lidt stødt over at man tillader sig at tage så hårdt fat i forhold til et remake.

Forhåbentligt bliver det billigere på PC, efter det sædvanlige mønster med at konsol=billigere hardware men dyrere spil og PC=dyrere hardware men billigere spil.
Ja det er da bestemt en guldkalv, men synes også det er vildt, set i lyset af at det allerede er blevet remaket én gang til PS4. Mener endda jeg fik det gratis for meget længe siden, næsten lige efter jeg havde fået min PS4, men jeg kan selvfølgelig huske forkert. Men 70$ for anden omgang af et remake er sgu vildt nok.
Brugeravatar
Af bendix
#343305
Helt sikkert med på ekstra i et par måneder. Jeg har gerne ville prøve Demons Souls, Death Stranding og Saints Row the third. Og så kommer Stray også ved lancering.

Hvis man ikke har spillet Guardians of the Galaxy kan det også varmt anbefales.
Af Jonassen
#343321
Pantastisk, jeg har ikke haft særlig meget glæde af min års Playstation Now abonnement, men nu er det blevet konverteret til Plus Premium.
Ser frem til at spille de spil som jeg tidligere ikke gad at købe pga. priserne.. 8-)
  • 1
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
  • 205