7. aug 2022, 12:48
#344265
Hvis der står 60 hele tiden er der i hvert fald ikke tale om at det er en brug af VRR der er forklaringen.
Read Dead Redemtion 2 ligger på en high-end PC på omkring 75-130 fps i native 1440p og 4K DLSS-Quality, når der grafisk benyttes Ultra settings. Så det burde fuldt ud være muligt at lave den typiske 60 fps PS5/XBox SeX version med checkerboarding til 4K og tilpassede grafiske niveauer til en velsmurt 60 fps mode som stadig ville kunne se rimeligt fornuftig ud. Når man tænker på at både Cyberpunk 2077 og Control jo har 60 fps modes på konsol, så er der absoulut intet til hindring for at RDR2 også skulle kunne tilpasses til at få en endog relativt til disse bedre fungerende 60 fps patch, da RDR2 native ikke har nogen Raytracing i sig. (Raytracing til RDR2 er en 3 part add-on)
Men nej, jeg er heller ikke hørt at der skulle være kommet en 60 fps patch til konsollerne - Men det ville RDR 2 da ellers helt klart fortjene! Så med mindre de lige har listet den ud uden at internettet skulle have opdaget det (ekstremt usandsynligt), så må det forblive et mysterium hvad i oplever. Måske hænger det sammen med at bevægelserne/landskabet generelt ikke bevæger sig så hurtigt i spillet (sjældent hurtigere end en hest) og spillet samtid har et relativt stort FOV?
PC: 7800X3D,RTX 4090 Gigabyte GAMING OC, 32GB@6K/CL30, LG CX
Stue: JVC N7,StudioTek 130,Denon AVR4308,Bladelius Ymer,B&W 803D,SVS PB16-Ultra,DMR-UBC80,Shield 2019
Sovev:77" S92C,VSX-325,ATV4K