Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Naiera
#329875
Det bliver først frigivet kl. 21.00 amerikansk vestkysttid, eller noget i den retning. Samme tidspunkt over hele verden.
#329897
Sony har sendt denne her mail ud. Husk at indløs, hvis I køber et 2021 Sony TV.

"Få 1 års PlayStation Plus medlemskab når du køper udvalgte Sony BRAVIA TV

Kampagne gælder fra 19.04.2021 - til og med 31.05.2021 på det/de relevante produkt(er) fra udvalgte forhandlere. Du kan gøre krav på din PlayStation Plus voucher til og med d. 30.06.2021. Regler og vilkår gælder."

Læs mere her: https://www.sony.dk/promo/TV-PlayStation-Plus
Brugeravatar
Af bendix
#329900
Jeg har spilket Horizon I en times tid, jeg ved det kører 30fps men det føles langt bedre. Hvordan kan det være? Jeg kører resolution muligheden på PS5.
Af aalb1970
#329906
bendix skrev: 20. apr 2021, 08:51 Jeg har spilket Horizon I en times tid, jeg ved det kører 30fps men det føles langt bedre. Hvordan kan det være? Jeg kører resolution muligheden på PS5.
30 fps er ikke bare 30 fps. Der er stor forskel på frame time og lag på forskellige spil. Bloodborne føles f.eks. meget sløvt og uresponsivt, mens f.eks. Horizon Zero Dawn og Spiderman Miles Morales føles meget responsive.
Brugeravatar
Af bendix
#329909
Tak for svaret.

Miles Morales syntes jeg dog føltes meget sløvt i 30 fps, men Horizon er højere oppe. Jeg havde den samme positive oplevelse i Uncharted 4.
Af VILLAFOREVER
#329911
Fik downloadet Horizon Zero Dawn ned på min PS5.
Har nu spillet det i et par timer, og jeg må sige at jeg er meget imponeret over spillet. Specielt når man tænker på det er et spil, som er 4 års tid gammelt, og til PS4. Forbidden West til PS5 bliver vildt 💪😏

Går ikke ud fra PS5 forbedre det nuværende Horizon voldsomt.!
Brugeravatar
Af bendix
#329921
Ratchet & Clank fik en 60fps opdatering da det blev givet gratis for en måned siden. Så jeg håber at Horizon også gør, fortnite kører pt en kampagne med Aloy skin. Så jeg håber det skyldes de vil booste oplevelsen inden Forbidden West.

  • 1
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 205