Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kabri
#339853
Jo jeg har det på samme måde. Jeg kan lide konceptet om en pakke spil men et enkelt spil kan jo tage utallige timer så det anderledes end film på netflix. Jeg tror højest der er plads til 1 spiltjeneste i budgettet hos mange familier.

Jeg tror netflix faktisk kan blande sig mellem de andre. Playstation now har jeg ikke meget fidus til.
Brugeravatar
Af bendix
#339857
Jeg købte et års abonnement til PS+ under Black fridag, tror det var 350kr som jeg egentlig syntes er fair nok. Jeg køber det ikke for online delen men fordi der kan komme nogle spændende titler jeg ellers muligvis ikke have købt.

Men jeg kan frygte at kvaliteten kan falde hvis forretningsgrundlaget er bygget på abonnementer. Så jeg håber egentlig ikke at Sony går så langt som Microsoft med “day one releases”, men kommer med en mere blød variant så de blocbusters Sony er kendt for, ikke får nye succeskriterier 🙏

Jeg kunne dog godt tænke mig at Ubisoft PLAY blev muligt på Playstations, da de ofte kommer på tilbud hurtigt tror jeg ikke det ændrer meget ved kvaliteten af deres spil.
Brugeravatar
Af TBC
#339867
Rasmus Larsen skrev: 4. feb 2022, 11:21Hvad tænker I andre om spiltjenester i abonnementsform?
Genialt - for den thrifty forbruger i hvert fald. Jeg tegner selv on & off abonnement op GamePass til PC afhængigt af hvad der udkommer og/eller hvad jeg lige aktuelt skal spille. Det er sjældent at jeg spiller et spil igennem flere gange, så det er en billig måde at kunne være med på nogle af f.eks. de nye titler.

...Men som andre er inde på, må det vel også koste noget indtjening i sidste ende? ...Og så dog, jeg plejer gerne at købe mine spil (lige som mine film) lidt efter de er udkommet, når de kommer på tilbud. Så spørgsmålet er vel om mindre "thrifty consumers", f.eks. de samme der normalt giver fuld pris for spillet mens det er spritnyt, også i modsætning til mig bliver hængene længere i abonnementet eller ej = ?
Af sokken
#340048
Det gør jeg hvis ikke anmeldelser er alt for negative.
Ved så ikke hvor jeg vil købe den. Havde håbet at elgiganten kom med et bedre tilbud end de 449 kr. Så det kan være jeg bare køber den på PS store selvom den er ret dyr der.

Et andet problem eller måske et luksus problem er at Gran Turismo udkommer så tæt Horizon og med 50-60 timers spilletid så kan jeg umuligt nå at blive færdig med Horizon inden Gran Turismo udkommer
Senest rettet af sokken 11. feb 2022, 14:40, rettet i alt 1 gang.
Af Vasen
#340049
Køber det også på release dag (ja eller dagen efter, hvad der nu passer). Har vinterferie uge 8, så burde få spillet lidt der :-)
Brugeravatar
Af bendix
#340057
Husk at der er gratis opgradering til PS5 versionen på PSN store til 519kr. Jeg afventer også lige anmeldelser men det er nok det næste spil jeg skal have fat i. Og så Forspoken og måske AC Valhalla Ragnarok. Nogle andre forslag?
Vedhæftede filer
DC01C0F2-64EF-4191-805D-44AD5703111B.jpeg
DC01C0F2-64EF-4191-805D-44AD5703111B.jpeg (476.98 KiB) Vist 796 gange
Brugeravatar
Af bendix
#340065
Nej du kan købe PS4 versionen og opgradere gratis. Du kan også spille PS4 versionen på PS5 hvis man ønsker det. ( hvilken man nok ikke gør)
Brugeravatar
Af bendix
#340082
sokken skrev: 12. feb 2022, 09:00 Har du selv ps5?
Fordi jeg kan ikke vælge version på min. Jeg kan kun vælge ps5 eller Deluxe
Ja har selv PS5, jeg har ikke købt spillet men kan da komme helt frem til betaling ved PS4 udgaven på PS appen til iPhone

Har du gjort så du kun får PS5 spil frem?
  • 1
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 205