Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Alex B
#335611
Jeg har aldrig, heller ikke før PS5, haft held med at sætte CEC tilfredsstillende op.

Alt tænder og slukker som vinden blæser. Tænd én enhed og to andre tænder samtidig. Sluk den forkerte og én af de andre slukker samtidig.

Og glem alt om at tænde soundbar eller AVR for at høre musik, uden at tænde skærmen samtidig.

Suk...

Jeg har bygget en fjernbetjening i Shortcuts, der tænder det, der skal tændes og vælger de rigtige kanaler, indstillinger osv. Meget ala de gode gamle Harmony remotes.
Af aalb1970
#335616
Min PS5 bliver ikke længere genkendt af mit LG B7V. Det samme gælder min Xbox Series X. Apple TV 4K har vundet CEC kampen.
Af VILLAFOREVER
#335661
Jeg observerede lige at der var kommet en opdatering til PS5 idag. Hvad den betyder eller gør ved jeg ikke.
Er der andre der oplever underlige ting med sin PS5 efter systemopdateringer? De sidste 2-3 gange jeg har opdateret starter den ikke normalt bagefter. Første gang her for et par måneder siden var der bare sort skærm bagefter, og jeg måtte gå i fejlmode og nulstille den derfra. Mistede så alle mine data, fedt. Derefter i staren flimrede skærmen lidt, og det gik i sig selv. Nu her idag, gik den endnu engang i sort skærm, men lyden fra menu/spil var på tvét. Denne gang hjalp det at hive stikket ud af maskinen. Tør jo næsten ikke opdatere mere! Andre der oplever fejl, efter opdateringer??
Af VILLAFOREVER
#335692
Ved ikke om der måske er en ukendt hardwarefejl i min!

Kan godt nogle gange syntes at mine spil, hakker en smule, og at billedet nogle gange har svært ved at følge med. Altså hvor stole i et hus først kommer lidt efter resten af billedet ( Far Cry 6 )
Men ellers ingen fejl at SE!
Så er lidt lost, på hvad det kan skyldes
Skal siges jeg spiller på en opdateret PS5, samt et opdateret XH90 fra 2020!
Af Jonassen
#335766
Nogen der har prøvet at installere en billigere (og langsommere) M.2 SSD, end det Sony anbefaler?
Og bliver de virkelige så varme, at de skal bære med heatsink?
Af kabri
#335898
VILLAFOREVER skrev: 22. okt 2021, 13:36 Spiller forresten det nye opgraderede Alan Wake. Wow det et for fedt. Nogle der har prøvet det?
Jep det er en super fed remaster. God nostalgi for os som har spillet det originale.
  • 1
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 205