29. jul 2018, 18:56
Kan også anbefale Detroit: Become Human. Det er et ekstremt fængende spil. Det er gennemført.
Rasmus Larsen skrev:Selvom den ikke er helt ny længere, så bliver jeg mere og mere fristet af Xbox One X. Jeg er godt nok træt af, at min PS4 Pro larmer som et rumskib, når den står i tv-møblet. Jeg vakler imellem at købe nu eller vente til næste konsolgeneration...Man orker bare ikke at skulle skifte mellem konsoller for at spille de forskellige spil. RDR2? Nå ja, så skal du hooke Xbox'en op. Spiderman? Nej, så er det PS4 du skal tænde for.
Rasmus Larsen skrev:Selvom den ikke er helt ny længere, så bliver jeg mere og mere fristet af Xbox One X. Jeg er godt nok træt af, at min PS4 Pro larmer som et rumskib, når den står i tv-møblet. Jeg vakler imellem at købe nu eller vente til næste konsolgeneration...Haha, helt enig. Har siden jeg fik 4'eren fra launch ikke brugt den vanvittigt meget pga. børn og hus, og har egentlig mest brugt den til FIFA, hvor den tilsyneladende ikke er blevet presset særlig meget. Så jeg blev sgu overrasket da jeg satte RDR2 i, og den gik helt amok med at larme - og den gør det altså tit. Så huskede jeg tilbage til da jeg spillede GTA V som det sidste spil på PS3'eren, som også larmede helt vildt, og så frem til den nye generation som skulle blive mere lydløs...
soerenjespersen84 skrev:Jeg har lige købt Read Dead Redemption 2 og assassin's creed odyssey, og jeg er super begejstret for begge spil, ikke kun for indholdet, men også den grafiske del. Især Red Dead Redemption har virkelig ramt plet på det område, jeg tror det er det bedste visuelle spil jeg nogensinde har haft fornøjelsen af!Hvis man kun lige har gennemført hovedhistorien i Assassins Creed Origins, kan man så godt nyde Odyssey? Det jeg mener er om de minder for meget om hinanden eller om det har noget nyt at byde på?