Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Beckham
#262063
Tak for feedback Rasmus! Enig i at spillet er flot i HDR. Bilmodellerne i sig selv synes jeg også er ret imponerende. Men ja, de kunne måske godt have gjort mere ved omgivelserne.

Jeg er ikke nået til deciderede løb endnu, så hvordan det fungerer i forhold til biler har jeg ikke lige styr på. Har kun lige kørt lidt Driving School for at få styr på rattet osv..:-) Men har da fået et par biler i gave so far.
#262138
kerovan skrev:Nogen der har prøvet det nye Assassins Creed: Origins, på PS4 Pro?
Og hvordan grafikken samt spillet er?
Overvejer nemlig at købe det, da jeg mangler noget nyt efter jeg blev færdig med Uncharted 4
Jeg kan ikke lige svare for PS4 Pro versionen men på Xbox One X ser det fantastisk ud på mit LG C7, så det kan kan vel ikke gå helt galt. Invester du bare :D
#262222
Plaschke skrev:
kerovan skrev:Nogen der har prøvet det nye Assassins Creed: Origins, på PS4 Pro?
Og hvordan grafikken samt spillet er?
Overvejer nemlig at købe det, da jeg mangler noget nyt efter jeg blev færdig med Uncharted 4
Jeg kan ikke lige svare for PS4 Pro versionen men på Xbox One X ser det fantastisk ud på mit LG C7, så det kan kan vel ikke gå helt galt. Invester du bare :D
Købte det til BF, og kan kun være enig i at det ser mega godt ud, virkelig en lækker grafik, og ikke mindst et rigtig godt gameplay. Det kan man eddermame bruge mange timer på Billede
Brugeravatar
Af DaneLaw
#268458
Læseværdig tråd kva HDR og gaming. [bump]

Vil selv prøv at genfinde min lyst til gaming, efterhånden meget sjældent at ens xbox One bliver tændt, - for tiden er det mest på ens lille 1.2kg ultrabook som bestemt ikke er noget kraftmonster (kva 35k i Geek4's compuscore-GPUtest) iform af en 500euro Xiaomi Mi Air13 v2 og hvor jeg mest spiller GTA5 og Trial fusion i fullhd på den svend, foruden portal.

Men i takt med at man har et potent OLED B7V kunne det være interessant at fornemme 4K'ish gaming og ikke mindst HDR på sådan et lækkert OLED TV og den gamle støvede Xbox One, kan ikke rigtig byde denne skærm op til dans, så jeg valgte i weekenden at hoppe på sådan en XBox X til 2990 fra komplett.dk efter den dukkede op på flatpanels tilbudsliste inkl. players unknown battlground spillet

den skal bare afhentes nede fra poosthuset ude i mjølnerparken ude i Nordvest her imorgen.
Men har forsøgt at købe nogle titler her de senere dage i denne spiljungle fra diverse danske forhandlere for at havde lidt spilmatriale som jeg kan udnytte, da det var relativt hvor mange games jeg endte op med at købe til den gamle Xbox 1 (sunset overdrive, battlefield hardline, titanfall2, ghostrecon wildlands) primært spil som er blevet købt over de seneste par år, når man fra tid til anden kunne få dem til mellem 50 til 99 og hvor det var svært at sige nej..

-men for at besidde noget spilmatriale som forhåbentlig kan geare lysten til at bruge denne Xbox X.
så har jeg købt disse Xbox One spil her de senere dage. (geng. hvis andre evt skulle havde appetit på samme tilbud.
Forza7 (209dkk Coolshop)
Battleborn (28 DKK Coolshop)
NBA2K14 (10 DKK Coolshop)

De følgende mangler afhentning, men reserveret kva collectstore princip og vil bliver cancelled hvis ej afhentes inden for 48timer-..
Destiny2 (99 DKK elgiganten)
Fifa17 (49 DKK elgiganten
NHL17 (49 DKK elgiganten)
Halo5 Guadians (99 Elgiganten)

og overvejer at købe
Call of duty infiniti warfare til 79 DKK
Deux X mankind divided 47 dkk.
Evolve 56 DKK
Titanfall1 39DKK
Steep (99 DKK EG A]
Watch Dogs 2 (99 DKK)
Rise of tombraider (79 DKK)
Destiny taken King (39DKK)
Batman Arkham Knight [99 DKK dog har jeg netop købt PC versionen via downloadcode da disse Coolshop solgte den til sølle 10 DKK og svært at sige ne til den prisj, men en ens Xiaomi Mi air13 ultrabook kan dog ikke magte mere end 720p på denne titel, forståeligt kva low'end 940mxddr5 gpu.)

Tjahh man kan købe sig fattige i de her spil fordi man forestiller sig alle mulige scenarier hvor man får glæde af dem og afgjort også nogle attraktive tilbud imellem, men man gør nok klogest i først og fremmest prøve dem man har og evt online-demoer hvis det muligt for netop at prøve at skille skidt fra kanel omkring hvad man synets er interessant og ikke risikere at smide for mange penge, efter en gamingportefølje til denne Xbox X hvor det langt fra er givet man overhovedet får dem spillet og endnu flere spil man køber og formår at spille få minutter for aldrig at loade det igen, da det er ligeså underholdende som at stikke tungen ud af vinduet..primært tilfældigheder at man ved de to seneste konsol køb' er havnet hos Microsofts konsol-ecosystem og ikke Playstation da man tidligere var klart Ps3 orienteret og med et hav af spil dertil selvom man også havde en Xbox360 i huset kva Forza/Gears of War/Halo serien, men syntes dengang at PS3 var langt mere gennemført, både på system-interface og spiludvalg.

-men alternativet af ps4 pro til 2700 og en res-norm omkring 1440p < checkerbox 4k pattern-approach, og mangel på UHD bluray drev, gjorde atter engang tilbuddet på Microsofts Xbox X konsol oplagt i min noob gaming-optik..

Sorry for en længere smøre men pudsigt nok så hjalp det med at konkludere, at jeg nok gør bedst i lige at spise brød til O-O istedet for at gå grassat i alle disse titler fra fordums tid, upåagtet attraktive priser.
#270507
Jeg orker det ikke. Jeg er stadig ikke kommet videre med HZD eller seneste episode af Uncharted. Er der nogen steder, hvor man kan købe lidt ekstra fritid? Jeg vil godt betale det samme som for Netflix...
Af Kreilo
#270508
Torben Rasmussen skrev:Jeg orker det ikke. Jeg er stadig ikke kommet videre med HZD eller seneste episode af Uncharted. Er der nogen steder, hvor man kan købe lidt ekstra fritid? Jeg vil godt betale det samme som for Netflix...
Haha præcist formuleret - jeg orker det heller ikke. Jeg sidder nemlig også med Uncharted Lost Legacy og Horizon Zero Dawn. Uncharted er jeg mest til, men det er ikke ligeså godt som A Thief's End imo.

Når jeg endelig har tid til HZD så skal jeg til at sætte mig ind i styringen og historien osv. og det er lidt trættende når man kun har en time her og der til at game. :)
#270509
Jep, præcis! Knægten har også lige spottet, at Fortnite kan fungere cross-platform, så nu vil han hellere smadre vennerne på 65" skærmen frem for de 9.7" iPad'en kan levere. Så der blev fars skærm-tid lige elimineret fuldstændigt...

Jeg er slet ikke begyndt på udvidelsen af Uncharted, så jeg er da lidt ked af hvis den ikke kan følge med 4'eren (som dog var ret god og sikkert svært at følge op på).
Af Kreilo
#270510
Torben Rasmussen skrev:Jep, præcis! Knægten har også lige spottet, at Fortnite kan fungere cross-platform, så nu vil han hellere smadre vennerne på 65" skærmen frem for de 9.7" iPad'en kan levere. Så der blev fars skærm-tid lige elimineret fuldstændigt...

Jeg er slet ikke begyndt på udvidelsen af Uncharted, så jeg er da lidt ked af hvis den ikke kan følge med 4'eren (som dog var ret god og sikkert svært at følge op på).
4'eren var en af de bedste spiloplevelser jeg har haft, så det er svært at hamle op med. Lost Legacy er ikke helt så fuld er diversitet som jeg synes 4'eren var - så har jeg ikke afsløret noget - men det er dog tro mod serien synes jeg, og ikke dårligt. Er dog endnu ikke helt igennem endnu. :)
#270512
Har samme oplevelse med Lost Legacy. Det er godt - og meget flot - men måler sig ikke med 4'eren. Jeg var dog godt underholdt så længe det varede. Jeg havde jo godt mistænkt, da jeg så prisen, at det ikke var lige så langt som de fulde Uncharted spil.

Jeg synes dog, at Naughty Dog holder et ekstremt højt niveau generelt og jeg er meget spændt på at spille The Last of Us 2.
Af Kreilo
#270513
Rasmus Larsen skrev:Har samme oplevelse med Lost Legacy. Det er godt - og meget flot - men måler sig ikke med 4'eren. Jeg var dog godt underholdt så længe det varede. Jeg havde jo godt mistænkt, da jeg så prisen, at det ikke var lige så langt som de fulde Uncharted spil.

Jeg synes dog, at Naughty Dog holder et ekstremt højt niveau generelt og jeg er meget spændt på at spille The Last of Us 2.
Ja man skal tage det for hvad det er - en slags expansion. Og ja, niveauet er højt, og jeg ser også selv meget frem til The Last of Us 2. 1'eren havde en stemning ulig noget andet post-apokalyptisk spil synes jeg.
#270516
Jeg er gået død i Last of us. Primært fordi spilmekanikken virker outdated ift Uncharted, som jeg “desværre” spillede først. Jeg bliver bare frustreret over de simple opgaver personerne ikke magter fordi man ikke lige kan hoppe op og gribe fat i en kant. Jeg tvivler på at jeg spiller den til ende. Og så er zombier bare ikke noget det fænger mig...
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 19