Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

HDR er tweaket i den seneste patch, men vist ikke fikset. Der er stadig take om SDR i en HDR container. Mit gæt er, at det nok først bliver helt fikset ifm. udgivelsen af next-gen opgraderingen til PS5 og Xbox Series XS.
Jeg har et underligt problem med Forza Horizon 4 på Xbox Series X. Spillet vil ikke vise HDR, men det vil Ori, Sea of thieves og Gears 5 gerne på nøjagtig de samme indstillinger?

Nogen der har oplevet noget lignende?
Nå, jeg fandt selv løsningen. Det ser ud til at "Quick Resume" funktionen var skyld i at spillet ikke "opdagede" de nye videoindstillinger. Så efter at have lukket spillet helt ned, fandt det ud af det.
Rasmus Larsen skrev: 29. apr 2021, 13:04 Quick resume er fed, men stadig ikke helt pålidelig. Jeg oplever stadig til tider knas med bl.a. manglende lyd. Forhåbentlig kan Microsoft få den spot-on med opdateringer :)
Det har jeg heldigvis ikke oplevet endnu. Men efter at have opgraderet mit 7 år gamle Panasonic LCD TV til et nyt LG CX OLED, så skal alle spil lige prøves af i HDR :)
Det er lige før at jeg, af de spil jeg indtil videre har prøvet af, syntes at Ori er noget af det flotteste jeg har set, virkelig eventyrligt i HDR
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13