Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af TheGreatGazoo
#135044
Ikke det mest oplagte forum at spørge på, men man ved jo aldrig. Jeg mangler en sensor bar til min wii, og tænkte at der måske var én herinde der har skiftet den medfølgende ud med en trådløs og dermed har fået en i overskud eller noget i den stil. Det er i hvert fald tydeligt at der er folk herinde der gør mere ud af deres kabelføring end undertegnede :)

De uoriginale man kan købe på diverse danske sites nægter jeg at betale udbudsprisen for, da jeg kan se at samme vare kan erhverves på ebay for langt under den halve pris. Men skal jeg handle på ebay varer det længe inden den dukker op, så håber lidt at jeg kan aftage en "skrottet" fra en der alligevel ikke bruger den.

Takker.
Brugeravatar
Af David Munch
#135050
Du kan finde No Name replacements på Dealextreme.com for 25,- ink. forsendelse..
Af TheGreatGazoo
#135051
Ja, prisniveauet er det samme på ebay :) Men ville nu være rart at skifte bloklysene ud før om 14-21 dage når en evt. leverance kan være fremme. Men tak for tippet.
Af adson3492
#209088
Hej

Jeg har lige købt en PS3 som jeg har tilsluttet min Pioneer VSX 1019 surround receiver.

Når jeg ser film så kan jeg stille filmen "mænd der hader kvinder" til dolby surround 5.1 eller DTS på PS3'en, men jeg kan ikke se på receiveren at den modtager surround lyd. Det er pcm der "lyser".

Har du en ide om hvor jeg skal kikke ?

Receiveren fortæller når TV kanaler er i surround.
Af dk9000
#209118
adson3492 skrev:Hej

Jeg har lige købt en PS3 som jeg har tilsluttet min Pioneer VSX 1019 surround receiver.

Når jeg ser film så kan jeg stille filmen "mænd der hader kvinder" til dolby surround 5.1 eller DTS på PS3'en, men jeg kan ikke se på receiveren at den modtager surround lyd. Det er pcm der "lyser".

Har du en ide om hvor jeg skal kikke ?

Receiveren fortæller når TV kanaler er i surround.

Først.. underlig tråd at tage op igen, andet er at det handler om en ps3 ?

nå. men har du kablet din ps3 i receiver med hdmi eller i tv med hdmi for dernæst at føre kablet ned i receiver ?