Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af TBC
Ud fra et forretnings synspunkt, så giver de alle god mening, uden andre sammenligninger i øvrigt.
Efter nyheden forleden omkring streaming af PS5 spil og kombinationen med Black Friday, har jeg købt en Playstation Remote Play enhed.

Indtil nu er jeg meget positivt overrasket! Kvaliteten er lækker, skærmen behagelig at se på med et udemærket billede.

For nu har jeg kun streamet spil. GTA5 kørte ikke super, men Ghost Of Tsushima kører rigtig fin uden lag eller nævneværdige problemer. :)

Ville I aftes have spillet lidt FC25 streamet fra min søns PS5 (og hans konto), men det lader ikke til at det er muligt at have to brugere på Remote Play enheden, så det bliver en anelse besværligt (omend ikke umuligt).
Af JO83
Jeg havde tænkt mig at købe en PS5 Pro i december eller januar.

Men jeg er lidt bekymret efter beretningerne her mht. støj.

Det ser ud til at nogle er på 3' konsol før det var acceptabelt.

Jeg har et hurtigt spørgsmål; de af jer som har fået ombyttet pga. støj; tager butikken bare den støjende tilbage og bytter helt uden brok? Jeg frygter lidt at de bare kan sige at støj er subjektivt og de ikke vil bytte eller tage den tilbage?
Brugeravatar
Af bendix
askernedefragrillen1 skrev: 24. nov 2024, 20:51 Efter nyheden forleden omkring streaming af PS5 spil og kombinationen med Black Friday, har jeg købt en Playstation Remote Play enhed.

Indtil nu er jeg meget positivt overrasket! Kvaliteten er lækker, skærmen behagelig at se på med et udemærket billede.

For nu har jeg kun streamet spil. GTA5 kørte ikke super, men Ghost Of Tsushima kører rigtig fin uden lag eller nævneværdige problemer. :)

Ville I aftes have spillet lidt FC25 streamet fra min søns PS5 (og hans konto), men det lader ikke til at det er muligt at have to brugere på Remote Play enheden, så det bliver en anelse besværligt (omend ikke umuligt).
Du kan godt spille på din PS5 og cloud spille på Portal samtidig.

Men du kan ikke streame til Portal fra din PS5 og samtidig spille på PS5 da det er fra din PS5 du streamer fra.

At du oplever udfordringer i forskellige spil i Cloud gaming eller Streaming fra PS5 kan skyldes dine netværksforhold eller om spillet kører 30fps som standard hvor du selvfølgelig så skal vælge den option du bedst kan lide.
Af mbm
jeg tænker på om jeg skulle købe en PS5 slim disc version som primært kunne bruges som UHD disc afspiller.
Jeg ved godt den ikke understøtter dolby vision, men er det en dealbreaker når vi snakker UHD bluray?
Jeg har en gammel samsung KS8005 UHD afspiller som heller ikke har dolby vision, så jeg har aldrig set Dolby Vision via UHD bluray.
Nogle der bruger deres PS5 som filmafspiller?
Af Beckham
Medmindre du er hardcore billed entusiast så vil mangel på dolby vision ikke være en deal breaker. Langt de fleste vil ikke kunne se forskellen på dolby vision og almindelig hdr.
Af Jonassen
Da PS5 kom, blev den solgt med 4K120 label? Men det kan den ikke levere alligevel...nu skal man hoste mere end 6000 op, for at en Pro version der kan det.
Hvordan kan Sony slippe afsted med det???
Af Driftymartin
Jeg er den glade ejer af en PS5 PRO, jeg har dog med rædsel her til aften opdaget at den har Coil Whine, det er ikke voldsomt meget, men stadig generende.

Den er købt i Power, kan jeg bytte den eller hvad muligheder har jeg?
  • 1
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218