Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af TBC
#338932
Rygterne vil at det hidtil bedste VR spil der er lavet skulle komme til PS5/PSVR 2.

Det ville slet ikke været noget dårligt match til PS5, for spillets design ambition er indrettet sådan at man anbefaler et RTX 2070 Super | AMD RX 5700 XT, men med komprimisser i indstillingerne kunne slippe afsted med et GTX 1060 6GB | RX 580 8GB som minimum. PS5 svarer i tilfælde af spiloptimeringer til konsollen i praksis til ca. til noget omkring et RTX 2070 | AMD Radeon RX 5700, så Half-life Alyx ville udgøre et glimrende match til en PS5 og PSVR 2 og give en fantisktisk VR oplevelse på platformen.

Jeg kan bare sige at VR fans godt kan begynde at glæde sig hvis rygterne taler sandt, da det imho er VR titlen over dem alle. Og det vil på ingen måde undre, da Half-life serien altid har været multiplatform, og det med PS5 og PSVR2 (og potentielt en fremtidig Series X VR løsning) reelt ville give mening med en konsolversion af det 2 år gamle half-life Alyx, som stadig er det bedste VR spil der endnu er lavet. Glæd jer! 8-)

https://headset-vr.tech/hal...
Brugeravatar
Af bendix
#338936
Jeg tror det bliver svært for Sony at lave business på VR. Den nuværende model har solgt 5.5mill ud af 120mill PS4 brugere. Og da man skal have en PlayStation for at gøre brug af VR sætter de sig selv i en udfordret situation. Specielt hvis chip manglen fortsætter så kan VR2 pt kun sælges til 17 mill PS5.
Brugeravatar
Af Naiera
#339059
Jeg kunne godt lige bruge sådan en af de sorte der.
#339306
Hvis nogen mangler en PS5, så har POWER lige haft en hel masse til salg - både disk og digital version.

Fik selv fat i et PS5 (Disk) bundle med 1 ekstra controller + PS5 Sony headset til 5799.
Brugeravatar
Af Naiera
#339307
Så er den sgu også betalt.
#339309
Naiera skrev: 18. jan 2022, 15:35 Så er den sgu også betalt.
Med de forsyningsproblemer der i øjeblikket er, så skal du nok ikke forvente at se den blive solgt meget billigere.

Desuden er regnestykket ikke så slemt, som du antyder, hvis man ser på delene alene (vejl. pris):

PS5 "Standard Edition": 4199 kr.
PS5 Controller: 699 kr.
PS5 Pulse 3D Headset: 899 kr.

Pris i alt: 5797 kr. (og det er stadig billigere end andre forhandlere eller på DBA ;))

:)
Af aalb1970
#339310
Tvivler lidt på PS3 bagudkompatibilitet givet denne maskines komplekse arkitektur. Tror ikke PS5 har kræfterne til emulere Cell processoren.

PS1 og PS2 bagudkompatibilitet burde derimod kunne klares uden problemer.
Af Beckham
#339316
Kaktus-burger skrev: 18. jan 2022, 17:05
Naiera skrev: 18. jan 2022, 15:35 Så er den sgu også betalt.
Med de forsyningsproblemer der i øjeblikket er, så skal du nok ikke forvente at se den blive solgt meget billigere.

Desuden er regnestykket ikke så slemt, som du antyder, hvis man ser på delene alene (vejl. pris):

PS5 "Standard Edition": 4199 kr.
PS5 Controller: 699 kr.
PS5 Pulse 3D Headset: 899 kr.

Pris i alt: 5797 kr. (og det er stadig billigere end andre forhandlere eller på DBA ;))

:)
Heldigvis kan headset og controller så findes væsentlig billigere derude..:-)

Når det er sagt, så er deten sjov måde de annoncere på Power. Hvis man går der ind nu står prisen til 4199 for PS5 + headset + controller. Desværre er der jo så ikke flere på lager...
#339320
Beckham skrev: 18. jan 2022, 21:53
Kaktus-burger skrev: 18. jan 2022, 17:05
Naiera skrev: 18. jan 2022, 15:35 Så er den sgu også betalt.
Med de forsyningsproblemer der i øjeblikket er, så skal du nok ikke forvente at se den blive solgt meget billigere.

Desuden er regnestykket ikke så slemt, som du antyder, hvis man ser på delene alene (vejl. pris):

PS5 "Standard Edition": 4199 kr.
PS5 Controller: 699 kr.
PS5 Pulse 3D Headset: 899 kr.

Pris i alt: 5797 kr. (og det er stadig billigere end andre forhandlere eller på DBA ;))

:)
Heldigvis kan headset og controller så findes væsentlig billigere derude..:-)

Når det er sagt, så er deten sjov måde de annoncere på Power. Hvis man går der ind nu står prisen til 4199 for PS5 + headset + controller. Desværre er der jo så ikke flere på lager...
Det er en fejl i deres system. Så snart de får bundles på lager igen, vil prisen reflektere det.

Og ja, jeg skrev jo også vejl. priser i eksemplet. ;)

Du kan nok spare 200-300 kr., hvis du køber headset og controller separat. Jeg vurderer dog, at det er prisen værd for at kunne game nu fremfor om...ja, hvem ved?
Brugeravatar
Af Naiera
#339324
De der ekstra mange penge ville jeg meget hellere bruge på den nye PS5 controller fra Scuf.
#339326
Naiera skrev: 19. jan 2022, 06:29 De der ekstra mange penge ville jeg meget hellere bruge på den nye PS5 controller fra Scuf.
"Ekstra mange penge" er jo relativt. ;)
Jeg er ikke pro-gamer og kan sagtens klare mig med den originale controller.

Men så må du jo ud og købe dig en SCUF - går ud fra du allerede har en PS5. :)
  • 1
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 149
  • 205