Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af azrael
#4941
Da ingen andre åbenbart vil lave et indlæg mht. relanceringen af Flatpanels.dk må jeg lige gribe til den virtuelle pen og rette op på denne tilstand.

Jeg synes, at det er blevet rigtigt flot, hvilket i sig selv er lidt af en bedrift, når man tænker på, at det oprindelige site allerede var meget flot sat op! Nu ved jeg så ikke om der har været relanceringer før denne, da jeg først har været "med" i et par uger. :D

I al fald skal hele holdet bag Flatpanels.dk have et stort klap på skulderen for deres flotte arbejde! Jeg glæder mig allerede nu til flere spændende tiltag på siden, og ser ligeledes frem til mange nye tests og nyhedsindslag!

/az
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#4945
Jeg siger mange, mange tak på vore alles vegne =)

Dette er anden version af Flatpanels.dk, den gamle havde højest fået et par modifikationer gennem tiden. :)

Der mangler stadig de sidste par detaljer, specielt her på forummet, men de kommer inden længe. Og så følger der også nogle forskellige tiltag de kommende uger.

Hvis I oplever problemer med den nye side må I endelig råbe op. Vi håber naturligvis at alt kører som det skal, men i lyset af projektets størrelse, kan der jo godt have indsneget sig nogle småfejl :)
Af Anders1101
#4950
Hold da op, ser virkelig godt ud! Havde skam intet ondt at sige om siden før men dette synes at være en klar forbedring, kanon arbejde :)

- Tillykke med det!!! :)
Brugeravatar
Af yksa
#4952
det ser rigtigt godt ud, først troede jeg at det var en hel anden site jeg kom ind på, men fandt ud af at det ikke var.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#4975
Endnu en gang tak. Torben Rasmussen (yakken) skal også have en stor del af rosen. Det kunne ikke være gjort uden ham :)

Vi håber hvert fald, at I bliver glade for det nye design - også på længere sigt.
Af Wildt
#5041
Eneste umiddebare forslag er at gøre logoet til et "home" link. Det er jeg så vant til fra så mange andre steder. Jeg ved godt der er et bette "startside" link.
Af Wildt
#107245
Næææh, I har tilsyneladende set lyset! :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#107246
Ja, altså... vi fik jo forslaget for over 4 år siden, så vi har skam taget os sammen og fået det fikset.