Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#335840
Måske det bare er mig, der er dum (gætter på, det er noget simpelt), men jeg har i længere tid spekuleret over, om der er en måde, man kan klikke på de billeder, der er vedhæftet et indlæg og få dem vist?

Der står, der er tale om vedkæftede filer, og der er opgivet hvor mange gange, de er blevet set, men hos mig er det ikke muligt at klikke på dem, dermed kan jeg kun se dem i browseren!

Jeg har prøvet 3 forskellige samt min tablet, men uden held!

Nogle der har held med at se vedhæftede filer; evt. har et lille fif, jeg kan prøve?
#335843
Billederne er komprimeret af serveren, så de er ikke meget større end hvad du ser i forum. Vores plugin har åbenbart ikke nogen "zoom"-funktion på billederne.

Mht. billedkvaliteten, så start med at indstille ift. vores test af Philips OLED. Der er virkelig mange håndtag man skal ind og hive i og ikke mindst skarpheds-indstillingen skal hives helt i bund uanset hvilken profil du bruger. Start derfra og så vend tilbage med dit indtryk.
#335855
Bare browseren på en PC eller en Android tablet.
Undrer mig bare over, der under billederne står information, hvor navnet og størrelsen på billedet er opgivet, samt der er opgivet, hvor mange gange det er blevet vist?
Størrelsen, der er opgivet, er den oprindelige. Hvis man downloader dem, er de nærmest ubrugelige, da de er voldsomt komprimerede.
Blev opmærksom på det, da der i den kalibreringstråd, der er aktuel for øjeblikket, bliver henvist til billederne af nogle kalibreringsrapporter, hvor navnet på profilen skulle optræde, men som jeg ikke kan se nogle steder, og det hjælper ikke at downloade dem...
#335860
Jeps, men hvordan forklarer du, at der er en tæller på, hvor mange gange det bliver vist?
Er der tale om i browseren?

Lige nu står der f.eks. dette: "20211023_144832.jpg (3.53 MiB) Vist 251 gange" om det nederste billede...

Der er heller ikke mulighed for at rotere billedet, så man kan se, hvad det forestiller, og downloader man det, er det i lav opløsning...

Tælleren er aktiv, kan jeg se. Lige nu 255 x
#335891
Ja tælleren registrerer, hvor mange der har set det indlejrede billede på den givne side i forumtråden.

Fra den anden tråd: "Panasonic TX-65HZ2000 Pro 1 Day før kalibrering.png" er det navn, som Blackspot4200 har givet billedfilen før han uploadede det til forummet (som så komprimerer billedet, men fastholder filnavnet).

Når man uploader billedet til forummet så kan man også lave en billedbeskrivelse til billedfilen. Eksempel nedenfor.
Vedhæftede filer
Dette er et eksempel på en billedbeskrivelse
Dette er et eksempel på en billedbeskrivelse
foxpluslukker_small.jpg (114.03 KiB) Vist 21613 gange