Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af George1
#335299
lennon skrev: 4. okt 2021, 19:08 Jeg ved ikke lige hvad det er folk forestiller sig . At der er et eller andet overset/ukendt produkt derude ,som er gået under radaren med uhørt høj ydelse i forhold til pris ? Altså sammenlignet med 48” OLED som lige nu tilbydes til ca 4k ? - så må i desværre drømme videre. Eller skal der spildes energi på,at dybdeanalysere et 65” Prosonic fra Bilka til 2800kr ? ?
Nej dak
Brugeravatar
Af bbplayer
#335301
lennon skrev: 4. okt 2021, 19:08 Eller skal der spildes energi på,at dybdeanalysere et 65” Prosonic fra Bilka til 2800kr ? ?
Skærmene har jo købere men hvor mange, da aner jeg ikke men der høres jo om folk som bare skal have en skærm, og jeg tror ikke de læser så mange anmeldelser, så de sider og aviser som dækker segmentet må være nok.

Jeg ser ingen grund til det, selvom de engang ret dyre OLED nu er kommet ned i et segment man normalt kalder billige / entry level skærme :) Så kan man jo tænke lidt over det.
Af lennon
#335303
Tjahh, folk køber jo stadig både billige og dyre LCD på trods af garantien for en eller anden form for ujævn baggrundsbelysning . .
Af lennon
#335309
Næppe, det var nu også mere en konstatering af, at folk (herinde) køber produkter man er velvidende om kan være disponeret for fejl .
Af CLY
#335350
Hvorfor komme med så arrogant holdning Lennon?
Fordi man kan få 48 tommer OLED til rimelig pris, vælger mange stadigvæk at få 65 tommer grundet str upåagtet OLED banker den på kvalitet.
Med den seriøsitet flatpanels tester tv med, kan mange da godt bruge oplysning omkring hvilke led der er bedst.
Det altså ikke alle der vil bruge plus 15 kilo på stor skærm, det kan man da godt respektere.
Personligt vil jeg da gå efter OLED 65 og helst 77 tommer, men set ud fra hvad hovedparten slæber hjem af tv fra butikkerne, så er mindre prisklasser stadigvæk spændene at følge hvad er bedst. De “billigere” Led skal jo ikke sammenlignes direkte med oled i halv str billed areal.
Du sammenligner jo heller ikke biler på tværs af klasser når de testes.
Af CLY
#335352
jesperb-64 skrev: 6. okt 2021, 21:44 Jeg vil da hellere købe en lille Ferrari end en stor Fransk Opel !
Som så er ubrugelig hvis du skal transportere mere en 2 personer.
Jeg vil hellere 65 tommer, uanset hvor skrald nogle af jer mener led er, kontra 48 OLED.
Sådan er vi så forskellige
Af CLY
#335354
jesperb-64 skrev: 6. okt 2021, 22:06 Ja vi er forskellige, du ved jo hverken noget om biler eller Tv.
Dejlig kommentar, rart at men er omgivet er så højtbegavede individer der virkeligt forstår at berige os ande med nyttig info så.
Af CLY
#335357
jesperb-64 skrev: 6. okt 2021, 22:16 Nu er DU jo arrogant.
Sarkastisk, men havde ikke regnet med du fangede den😂
Og ærligt, gider jeg ikke spilde mere krudt på diskutere med dig.
Det er så nytteløst, når man når hertil.
Du aner intet om min viden, så vel som jeg ikke kender din, men lader den ligge. Vil hjertens gerne diskutere både biler og tv, bare ikke på lavt niveau