Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ego
#333680
Hejsa. Nu tager jeg mig endelig, efter lang tids frustration, sammen til at spørge… er der virkelig ikke en mulighed for at komme mere direkte til seneste indlæg i en tråd, på mobil, end at gå ind på emnet, scrolle helt ned i bunden, vælge sidste side, og derefter scrolle helt ned i bunden igen? :o Det virker så fjollet, at jeg tænker der må være noget åbentlyst jeg overser?
Af Ego
#333682
Aaah, det skal jeg ikke kunne sige. Af en eller anden grund kan jeg ikke få min til at huske at holde mig logget ind, så jeg læser altid uden at logge ind
Af Ego
#333683
Jeg synes normalt ikke at jeg er helt It-mongol, men nu har jeg ligge ligget ind via FB på mobilen, det var det hurtigste, men så er det bare en profil der hedder “Ego” nu kan jeg så ikke se nogen som helst steder jeg kan logge ud igen? Jeg har en profil der hedder Martin Sjøstrand, men den er så åbenbart ikke knyttet på FB her? Jeg synes det er virkeligt uoverskueligt. Jeg føler jeg er blevet meget gammel og it-dum 😄
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#333699
At man ikke længere er automatisk logget ind på forum skyldes de nye cookie-regler. Selv legitim brug af cookies - det som de oprindeligt var tiltænkt - er desværre røget i svinget pga. reklamebranchens misbrug. Jeg vil anbefale, at man bruger noget som 1Password eller iCloud Nøglering, så man automatisk logges ind vha. fingeraftryk, Face ID og lign.

Jeg kan fusionere dine Ego og Martin Sjøstrand profiler. Facebook-login flettes automatisk med en forumprofil, såfremt samme email-adresse bruges begge steder. Vi kan ikke se andet fra jeres Facebook-profiler end email-adressen og der bruges intet information. Eneste årsag til at vi beder om email-adresse ved Facebook-login er så folk kan flette og logge ind hurtigere.

Når man er logget ind så starter tråden altid på det indlæg, som man nåede til sidst. Har man ikke læst med, så starter tråden fra første indlæg.