Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af OleA
#322858
Har andre også problemer med Ekstrabladet.dk på chrome browser. Siden virker ikke ordentligt hos mig, hverken på PC eller Ipad.

Jeg har ikke problemer i andre browsere og heller ikke problemer med andre sider i chrome.
#347968
Hej OleA

Kan du uddybe 'siden virker ikke ordentligt'? Kunne forestille mig, at det er enkelte elementer på deres hjemmeside, du ikke kan se?

Som @hans123 skriver, så er det en god idé at starte ud med, at slette din browser cache. Hvis Ekstrabladet har lavet en opdatering og du stadig har en 'gammel version' af deres site cached, så vil det ikke blive opdateret.

Jeg har fundet en guide til dig fra Google, der viser hvordan, du kan clear din browser cache her (PC): https://support.google.com/accounts/ans ... %3DDesktop

Et andet problem kan være at du har en outdated version af Chrome. Har du dobbelttjekket om du har den nyeste version? Jeg har oplevet før hos brugere på vores eget website, at det har forårsaget problemer med visning af fx billede/video elementer.

En sidste ting jeg ville prøve, er at se om du har nogen extensions i Chrome, som kan være skyld i fejlen. Bruger du fx en ad-block extensions eller noget andet, der kunne gøre, så du ikke får vist alt på sitet? Mange nyhedsmedier er nemlig blevet gode til at tracke, hvis en bruger har adblock aktiveret. Og mange hjemmeside udbydere tillader ikke adblock i og med at de lever af annoncepenge fra web.

Jeg håber én af de 3 løsninger kan hjælpe dig videre.

Held og lykke med det.