Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#313795
Der et kommet mulighed for at takke brugere for forumindlæg via den lille tommefinger i højre hjørne af indlæg. Dermed kan man tilkendegive, at en bruger har hjulpet eller bidraget positivt med et indlæg. Det kan forhåbentlig bidrage til at gøre forummet lidt mere dynamisk. Og tak for forslaget om funktionen i sin tid :)

Et par yderligere funktioner:
- Statistik: Klikker man på sit profilbillede oppe i venstre hjørne, så kan man se lidt statistik.
- Takkeliste: Klikker man videre til 'fuld profil' så har man nederst en Takkeliste (plus statistik). Her fremgår det for hvilke indlæg, man er blevet takket, samt for hvilke indlæg, men har takket andre brugere. Det kan også bruges som en slags personlig huskeliste, så man senere kan gå tilbage og finde et nyttigt indlæg.


Opret bruger: Hvis I ikke allerede har en forumbruger, så kan I oprette en bruger her. Det er også muligt at logge ind med sociale netværk (Facebook, twitter, Google og Disqus)
#313803
Torben Rasmussen skrev: 6. maj 2020, 12:20 Det er i øvrigt ikke muligt, at tage sin "tak" tilbage igen.
Nå, det får du så ikke ret i.

Nu spørger den og jeg vil fjerne min tilkendegivelse, så man kan altså godt fjerne den igen, så det prøver jeg lige.

Og det kunne jeg så godt, den er væk nu :) Jeg lægger den til ved næste login, så måske sessions baseret?
#313846
Forslag til farve delen. Gul , når man vil takke, rød når man til trække den tilbage.

Tror lidt den er overset som funktion lige nu, måske også fordi mange andre forum har den siddende under rubrik tekst og ikke i øverste side i samme farve om citer.

Bare et forslag.
#313849
Mon ikke man bare lige skal vænne sig til at den sidder der? Det er jo typisk en funktion for de mere garvede brugere, så jeg tænker, at man lige så stille får brugt den.