Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bbplayer
#305897
Oki,
Så må fejlen jo være større end først antaget når alle de ældre skærme i databasen står som opdateres men ikke får nogen ud fra den antagelse i tager her, altså oprindelig og en ny og ikke flere. :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#305898
Angivelse af, om TV'et opdateres, skal forstås på den måde, om producenten har lovet opdateringer efter lancering. Det skal måske præciseres i det lille tekstfelt, som kan åbnes ved klik på spørgsmålstegnet.

Det samme gælder for den version, som angives for styresystemet. Altså at det er versionen, som skærmen blev lanceret på.

Vi har ikke været inde i databasen og ændre for ældre skærme lanceret i 2017 og 2018, men vi tager det da gerne op til overvejelse. Det vil dog kræve, at vi definitivt har fået bekræftet, at der ikke kommer flere opdateringer til skærmen, så der vil være en "forsinkelse" i indtastningen.

TV-databasen er tiltænkt købere, som er på udkig efter nyt TV. Jeg ved ikke, hvor stor værdien er i, at folk kan gå ind og slå deres nuværende TV op. Det kunne måske godt være nyttigt.

Jeg tror ikke, at man finder information om, hvorvidt en skærm opdateres efter køb noget andet sted end i TV-databasen. På den måde mener vi, at vi har flere unikke ting med, som man ikke kan få svar på noget andet sted. Ikke engang i anmeldelser af TV vælger anmeldere hos andre medier at kritisere manglende opdateringer af styresystemet. Det mener vi er meget kritisabel praksis.
Brugeravatar
Af bbplayer
#305899
:) det har i nok ret i.

Det er dog lidt overraskende udmelding at de dårligt når butikken og får Android 9, så vil Sony ikke give dem flere opdateringer, der har jo været ældre skærme end disse, som har fået i den senere tid?

Spørgsmålet er så, om den historie er fra Google og dækker alle producenter med AndroidTV.
Af George1
#305900
Uden at være en haj på området, så synes jeg at det er svært at blive klog på hvem opdatere-hvad bliver opdateret og hvornår???????????????