Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#303223
Nu har jeg forgæves prøvet den kommentar løsning, og den er komplet uoverskuelig, hvis man vil finde svar, og minder om en dårlig facebook metode til at udtrykke sig på.

Så,
jeg forsøger at få lidt afklaring på problemet med denne klip-kablet guide, som synes at mangle services, ikke bare opdateringer.

Når man vil have viaplay og se deres tv programmer eller film, så er den simpelthen væk fra tilbuddet, og viafree synes at skulle være det man vælger selvom det er et produkt fyldt med reklamer.
Og jo, så har i valgt at tilbyde sportsdelen til 309,- og en masse sport som vi ikke alle gider se på.

Så jeg tænker lidt, hvor meget "klip kablet" er der i den guide, eller skulle titlen måske have været "Sport streaming på nettet og div. tilbud" :) For den giver en masse sport entusiaster et tilbud men os andre med tv og film, ikke ret meget at komme efter.

Kan vi få en opdatering, nu da viaplay også er inkl. live tv kanaler , som selvf. er et personligt ønske at gå efter men ville have målt det op imod andre som TeliaTV og måske kvaliteten til sidst og apps løsninger osv..
#303224
Jeg har da svaret på dit spørgsmål i kommentarsektionen. Hvad er det du søger svar på?

"Viaplays abonnement til 199 kr. har DR-kanalerne, TV2 Hovedkanalen og nogle kanaler fra NENT inkluderet. Men ikke al Viaplays sport. Den del koster 309 kr/md., hvilket vi har baseret valgmuligheden i tabellen på.

Hvis man kun vil have TV3-programmer såsom Luksusfælden, diverse Reality-programmer mv. så kan man gå på Viafree. Det er gratis (med reklamer).

Vil man havde traditionelle kanaler, herunder DR-kanalerne, med hos Viaplay så koster det 439 kr/md."



At "ville have Viaplay" er vel ikke et ønske? Det er en løsning. Guiden er tiltænkt folk, som stadig har en tv-pakke, og som søger alternativer til det, som de ser i pakken.

Vi har opbygget guiden, som vi har gjort, fordi vi mener, at man skal "give slip på kanaltankegangen" før man klipper tv-kablet.
#303228
Rasmus Larsen skrev:At "ville have Viaplay" er vel ikke et ønske? Det er en løsning. Guiden er tiltænkt folk, som stadig har en tv-pakke, og som søger alternativer til det, som de ser i pakken.

Vi har opbygget guiden, som vi har gjort, fordi vi mener, at man skal "give slip på kanaltankegangen" før man klipper tv-kablet.
Så må titlen være ramt helt ved siden af nu.

Hvis det er for at folk kan udvide sin eksisterende, så handler det jo ikke om kabel-cutters mere., altså slet ikke "Klip tv-kablet" i dette sammenhæng.
Måske misforstår jeg bare alternativ :) Men faktum er viaplay ikke eksisterer i tilbuddet, som det burde uden sport, som i har valgt for dem som vil vælge.

Og så er viaplay jo stadig en spiller på film og serier, uden sport, som altså påpeges er jeres valg.
Og som for nyligt blev udvidet med et tv-kanal valg til 199,-
#303231
Men hvis du allerede ved, at du vil have Viaplays katalog af film og tv-serier, hvad er det så du søger svar på i første omgang? :) Er det så i virkeligheden ikke, hvor du kan finde en given filmtitel eller serietitel? Playpilot er en rigtig fin tjeneste til dette formål, synes jeg.

Viaplays filmpakke med live-tv har vi ikke inddraget, da det efter vores overbevisning er en dyr løsning:
- De seks DR-kanaler kan jo hentes på DRTV uden meromkostning
- TV2 Hovedkanalen kan hentes på TV2 Play til 49 kr
- TV3 og TV3 Puls-kanalerne er jo det man får med Viaplay og Viafree. Altså programmer fra disse kanaler, som så bare ligger i et katalog, hvor man kan trykke play, når man ønsker i stedet for at være bundet af sendetider. Det samme med de fem Viasat Film/Serie-kanaler
#303232
Synes det lyder lidt som TeliaTV & MoreTV argumentet, og de er da på listen?

Så hvis Viaplay med deres pakketilbud ikke er TeliaTV om igen, eller CanalDigital med deres streamet kanaler, så ved jeg ikke om det ikke er alternativer til yousee/stofa/boxer.

Alle DR's programmer synes også at ligge i arkiv, alligevel vil mange have live kanalerne i app? Så hvorfor ikke tage de andre ud fra samme synsvinkel.
#303233
Jeg behøver vel ikke påpege at bare fordi i finder det dyrt, skal det ikke med? Det synes da ikke at være et problem når i ser på TV, som mange har forskellige priser på :) Der er det jo "bare" tv for mange, som viaplay,dr,canaldigital, moretv er for mange.
#303460
Det er bare helt perfekt nu :) i hvert fald som jeg tænkte jeg ville have et overblik, også selvom prisen svinger meget.

Dplay, godt den er med på jeres, jeg sidder jo og overvejer at droppe C:D og så var jeg på deres side. Hvor ringe er den lige, ingen reklame for priser og forskellige typer abo? Er jeg bare blind eller er dplay bare mærkelig på dplay.dk eller er det forkert side at se på?
#303463
Super :)

Man kan tilgå nogle udvalgte programmer på Dplay uden betaling, men med reklamer. Det er derfor siden, som man kommer ind på, viser en oversigt over programmer. For deres abonnementer skal du navigere ind på: https://auth.dplay.dk/products

Ovenpå deres gratis produkt har de Dplay Premium (99 kr/md) og Dplay Sport (179 kr/md).