Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bbplayer
#301550
George1 skrev:Korrekt Torben, men nogle gange hvor folk ikke læser/eller er totalt argument resistente over for hvad man skriver, og debatten bare skal køres død, må det vel være iorden at hoppe fra tråden.
Go søndag.
Så har du og Torben jo allerede bevist, at man skal tale udenom istedet for at føre en god debat og argumentere for og imod?

Hvor henne er det lige gjort, udover at påpege andres metoder men ikke læse indholdet? Så tak for opmærksomheden på emnet, det var vist mere OT end det var fyldt med fornuftig og god argumentation der.
Af George1
#301552
Torbens og mit indlæg er jo to forskellige syns punkter, (men det vil du nok ikke se) som vel kan være ok begge. Dit indlæg siger alt med hensyn til at køre en tråd/debat død sorry bbplayer.
Senest rettet af George1 18. aug 2019, 11:32, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af bbplayer
#301553
Hvor var dine gode argumenter, så har du ikke allerede kørt tråden død, ved at fortsætte med at køre på mine indlæg istedet for bolden, som var burn-in? Det siger mere om dine indlæg, end mit oprindelige argument som du altså ikke vil kommentere på udover at fremføre pointer som ikke handler som om skærme men brugsmønster, som vi alle ved OLED aldrig handler om, nej da... det er da løgn..