Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Steen Bay
#266623
I bunden af siderne her på FlatpanelsDK er der en række links til bla.a. FlatpanelsHD, men de lader ikke til at fungere.
Af Steen Bay
#266653
Sorry Rasmus, flere problemer ;-) Hvis man laver en søgning på f.eks. 'OLED', så kommer der en række artikler som resultat, men der sker ingenting hvis man klikker på dem. Det er også døde links. Måske det har noget med B&O reklamen at gøre?
Af Axlon
#266655
Virker fint her.
Måske du har en eller anden pop-up blocker der driller
Brugeravatar
Af bbplayer
#266658
Bekræftet at links i bunden ikke virker, uden adblocker aktiveret :(

Så det er altså med adblocker, at links virker fint, og årsagen må findes i et overlay fra den b&O reklamer.

Den får godt nok noget PR i denne uge :)
Af Axlon
#266661
Ups.
Taget på fast gerning.
Kan også bekræfte at det ikke virker uden adblocker aktiveret.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#266709
Der ydes ingen support på problemer, der opstår som følge af blokkering af vore reklamer... ;)
Af Grandahl
#266721
Haha, jeg er også bustet her ;)
Brugeravatar
Af bbplayer
#266722
Torben Rasmussen skrev:Der ydes ingen support på problemer, der opstår som følge af blokkering af vore reklamer... ;)
haha,
Problemet er så man skal aktivere adblocker for jeres link virker, det er så kun et problem uden blokering af reklamer. ;)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#266728
Ok, så misforstod jeg problematikken. Jeg har en blocker, som dog ikke kører på de sider jeg bruger aktivt. Den er kun installeret i Chrome.
Af Steen Bay
#266730
Ser ud til at problemet er delvist løst nu. Søgning ser ud til at fungere igen (links virker), og de links der er her i bunden af tråden fungerer også, men de samme links i bunden af forsiden, de fungerer stadig ikke.

PS - Nu igen døde links ved søgning

PPS - Det er kun hvis man laver en søgning fra toppen af forsiden at søgeresultaterne er døde links. Hvis man i stedet søger fra toppen af en forumside, så fungerer det.
Af Steen Bay
#268183
I dag forsvandt B&O reklamen, og havde forventet at links i bunden af forsiden (til bla.a. FlatpanelsHD) så igen ville fungere. Det gør de dog ikke, det er stadig døde links. Kun på forsiden det er et problem. Links i bunden af forumsiderne har hele tiden fungeret.
Af Steen Bay
#268190
Godt. Den er fin til at teste sortniveauet på ens monitor. ;-)