Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#266036
Jeg har flyttet dit indlæg - det omhandler vist ikke mediebokse, men kommentarer til siden.

Vær OBS på, at mange af vore reklamer er Google Ads. Dem har vi ikke kontrol over i anden udstrækning end, at det kan angives hvilken branche vi opererer inden for. Så hvis du har besøgt sider, som gør annoncen for TVfox relevant for dig, så vises den. Jeg ser den ikke på mine enheder.

Hvor sidder reklamen?
#266038
Haha... Så Antaeus har været inde på eller søgt efter siden, hvorfor der kommer en reklame op om den på Flatpanels, og så vil han som moralens vogter gøre opmærksom på, at den ikke er lovlig..?

Priceless :-)

EDIT: Tidligere udgave havde skrevet PeterD. Min fejl.
Senest rettet af Ludo 24. jan 2018, 12:19, rettet i alt 1 gang.
#266044
lunddal skrev:Annoncen er vel som sådan ikke ulovlig. Det er en almindelig stueantenne til det amerikanske marked.

Hvorfor de har valgt at (maskin-)oversætte siden og markedsføre den her, må guderne vide.
Kan årsagen være, at dette stadig er en scam, så når de går internationalt , så mener de, går den til amerikanere, så går den i hele verden?

Der er jo andre i den ene link som nævner de slet intet produkt har fået.
#266045
Det kan godt være, at det er et scam, men antennebaseret tv i USA blev for noget tid siden voldsomt populært.

Mange unge troede slet ikke, at der var andre muligheder for at se tv-kanaler end at betale for et kabelabonnement, men det blev så pludseligt kendt.
#266046
Ok, det vidste jeg så ikke, vi danskere har jo brugt antenne signaler i mange år :)

Men klart, man har oftest set parabol i de mange film og serier, hvor det har været en fed scene når den skulle op på taget og noget gik galt :) Det må de så begynde på med antenner udenfor på taget.