Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#183096
dkscan skrev: En anden ting: Hvordan markerer man alle indlæg i et forum læst?
Den knap har jeg faktisk fjernet. Vil I gerne have den tilbage? Jeg kan godt lægge den på igen. Det var bare min oplevelse, at den ikke rigtig blev brugt, men måske tager jeg fejl.

EDIT: Så er knappen tilbage. Den er placeret nede i bunden, når du kigger på de forskellige underfora, såsom "Tv-skærme", "Smart TV og tv-apps" osv. Den er også placeret ude på forsiden af forummet, og kan her bruges til at markere alle underfora som læst.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#183097
klinge skrev:1) Jeg synes kun der bør være en "Besvar" knap nederst på siden. "Opret nyt emne" giver kun anledning til fejltryk. Det er ikke så logisk at man vil oprette et nyt emne efter man har læst til bunden af en tråd... så vil man 99% sikkert gerne svare på tråden, hvis man vil noget. Behold gerne "Opret emne" i toppen.
Så er "Opret Emne" fjernet i bunden :)
Af dkscan
#183100
Rasmus Larsen skrev: EDIT: Så er knappen tilbage. Den er placeret nede i bunden, når du kigger på de forskellige underfora, såsom "Tv-skærme", "Smart TV og tv-apps" osv. Den er også placeret ude på forsiden af forummet, og kan her bruges til at markere alle underfora som læst.
Takker, det virker fint. Personligt har jeg altid brugt dette til at holde styr på, at jeg har læst alt af interesse i de enkelte fora.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#183101
Det var så lidt :-)

Jeg har også lavet lidt andre ændringer under kølerhjelmen og fortsætter nok med de sidste ting henover weekenden.

Meld endelig ind, hvis I finder andet.
Af klinge
#183103
Kan det passe at mit RSS feed for Flatpanels Forum er gået i stå efter indførslen af det nye forum?

Det er et "must have", så hvis du har et nyt RSS feed så må du gerne poste det.

-Morten
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#183104
klinge skrev:Kan det passe at mit RSS feed for Flatpanels Forum er gået i stå efter indførslen af det nye forum?

Det er et "must have", så hvis du har et nyt RSS feed så må du gerne poste det.

-Morten
Ja, det må være gået i stå. Det skal jeg nok få kigget på hurtigst muligt.

Det havde jeg fuldstændig fået svedt ud.
Af J.H.
#183105
Ja, det ser jo ret fint ud og funktionaliteten er der heller ikke noget galt med, godt arbejde :)
På trods af det positive ved det "strømlinede" med øvrige elementer på siden synes jeg dog det er for smalt, lidt mere bredde på ville bestemt ikke skade :)
Af klinge
#183106
Hvorfor er man tvunget til at logge ind når man clicker på link i mail som fortæller der er kommet nye indlæg. Det var ikke nødvendigt tidligere.

-Morten
Senest rettet af klinge 15. mar 2013, 21:38, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#183186
klinge skrev:Hvorfor er man tvunget til at logge ind når man clicker på link i mail som fortæller der er kommet nye indlæg. Det var ikke nødvendigt tidligere.

-Morten
Hvis du klikker på link nummer to i mailen, så kommer man udenom dette. Jeg tror jeg fjerner det første link, så man ikke bliver bedt om at logge ind. Det er sådan standard-mailen er, så jeg har ikke rettet noget på den endnu.
Af klinge
#183188
Rasmus Larsen skrev:
klinge skrev:Hvorfor er man tvunget til at logge ind når man clicker på link i mail som fortæller der er kommet nye indlæg. Det var ikke nødvendigt tidligere.

-Morten
Hvis du klikker på link nummer to i mailen, så kommer man udenom dette. Jeg tror jeg fjerner det første link, så man ikke bliver bedt om at logge ind. Det er sådan standard-mailen er, så jeg har ikke rettet noget på den endnu.
Link nr. 2 den fører til starten af tråden, så den er noget bøvlet at bruge, fordi så skal jeg bag efter finde sidste indlæg, som kan være på en helt anden side.

Så jeg vil være ked af at du fjerner link nr. 1. Det virker perfekt på de maskiner jeg er logget ind på.

Det virker bare ikke træls hvis man kommer til en maskine eller mobilt apparat som man ikke er logget ind på. I det gamle forum behøvede man ikke logge ind for at kunne springe direkte til indlægget.

-Morten
Af Martinjt
#183196
Er det bare mig som er blind, eller funktionen "nye emner siden sidste besøg" blevet fjernet?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8