Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af klinge
#184487
Hvordan går det med at rydde op i RSS feeded. Gerne så der ikke er så mange replies listet?

Og hvordan ser det ud med at fjerne alle "mellem dialogerne" når man poster og så senere skal springe til sit eget indlæg med et ekstra click?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#184489
klinge skrev:Hvordan går det med at rydde op i RSS feeded. Gerne så der ikke er så mange replies listet?

Og hvordan ser det ud med at fjerne alle "mellem dialogerne" når man poster og så senere skal springe til sit eget indlæg med et ekstra click?
Det reneste feed lige nu er dette:
http://www.flatpanels.dk/flatforum/syndication.php

Det er dog stadig ikke fri for "Re". Jeg er i dialog med nogle af folkene bag forummet, da det tilsyneladende ikke er et problem med feedet med med forumkoden. Jeg havde håbet at nå de fleste ting før jeg begyndte at kaste mig over de mange anmeldelser af 2013 fladskærmene, men de kommer væltende ind lige nu, så jeg må prøve at presse kodningen ind, når der er lidt rum.

Mht. dialogboksene, så sender har jeg ikke fået kigget på det. Men de var her nu også i det gamle forum?
Brugeravatar
Af edinger
#185287
Kan det passe, at muligheden for at slette fejloprettede indlæg ikke længere findes? O-O
Af Bent odense
#185295
Klik på ret,og op over indlæg står der ret indlæg ud for lille rubrik man klikker på.

DER efter klik udfør,så kommer der rubrik med (JA)-(NEJ) for slet indlæg.
Brugeravatar
Af edinger
#185298
Det var godt nok omstændeligt... ::l

Men mange tak, Bent O. :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#185299
Hvor ofte har du brug for at slette dine indlæg?
Brugeravatar
Af edinger
#185301
Torben Rasmussen skrev:Hvor ofte har du brug for at slette dine indlæg?
Meget sjældent.

Da jeg dog havde brug for det i dag, kunne jeg konstatere, at den gamle slet-tab var forsvundet.

Nu ved jeg så, hvordan man gør fremover.
Af Bent odense
#185478
Hvordan for jeg markeret en enkelt sætning i et indlæg med bruger navn uden der kun står citat.

På forhånd tak. :)
Brugeravatar
Af edinger
#185479
Bent odense skrev:Hvordan for jeg markeret en enkelt sætning i et indlæg med bruger navn uden der kun står citat.
Klik på anførselstegnene nederst i højre hjørne i det indlæg, hvorfra du gerne vil citere noget.
Af Bent odense
#185487
edinger skrev:
Bent odense skrev:Hvordan for jeg markeret en enkelt sætning i et indlæg med bruger navn uden der kun står citat.
Klik på anførselstegnene nederst i højre hjørne i det indlæg, hvorfra du gerne vil citere noget.
super, og tak. :)
Af Squigy
#186360
"Tilbudsjagten" menu punktet i toppen er stavet "Tilbudsjaften". :) Blot til orientering.

EDIT: Endvidere er æ,ø og å lidt skørt på nogle af de andre menuer.

Tilbudsjagten: Å er en firkant i overskriften, men virker fint i den mindre del af menuteksten.
LGS 2013 TV: æ,ø og å er erstattet af en grå kasse med spørgsmålstegn i.
Hvad er Ultra HD: Samme som LGS 2013 TV.
Samsung 2013 TV: Samme som LGS 2013 TV.
Af klinge
#186797
RSS feeded for Forummet er nede :-(
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#186806
Banneret er som sådan ikke en del af forum. De mærkelige tegn skyldes, at php-koden til forum er udviklet til internationalt brug, og vi har fået skrevet teksterne i banneret i almindelig tekst og ikke i Unicode.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8