Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#147276
Hej,

Jeg kan ikke finde digitale kanaler på mit LG, jeg er nået frem til at jeg nok skal indstille netværkskoden, men hvordan gør jeg det ?
Jeg har prøvet at skifte land til Sverige, Finland, UK og Tjekkiet..

HJÆÆÆÆÆLP

// Karina :s
Brugeravatar
Af Jonas B
#147277
Hej Karina :)

Hvilken tv-udbyder har du?
Af KABS
#147278
Nååh ja, vi har Yousee, den store pakke :D
Af KABS
#147280
Det har jeg fundet, men hvordan putter jeg netværksid'et ind i fjernsynet ? ;;)

Jeg har også fundet en guide på yousee, men jeg kan ikke vælge mellem antenne og kabel, måske det er der, det går galt ?
Brugeravatar
Af Jonas B
#147281
Prøv og se om du ikke kan finde et punkt i menuen hvor du kan lave en kanalsøgning manuelt. Der burde du kunne sætte dit netværks-id ind ;)
Ellers skriv igen :p
Af KABS
#147282
Der kan jeg heller ikke finde det..
I specifikationerne på fjernsynet står der DVB, ikke noget med DVB-C eller -T, kan det have noget med det at gøre ?
Brugeravatar
Af Jonas B
#147283
KABS skrev:Der kan jeg heller ikke finde det..
I specifikationerne på fjernsynet står der DVB, ikke noget med DVB-C eller -T, kan det have noget med det at gøre ?
Hej igen! Hvad hedder model-koden på dit tv? :)
Af KABS
#147284
42LG5000, købt brugt, et par år gammelt.. :p
Brugeravatar
Af Jonas B
#147286
KABS skrev:42LG5000, købt brugt, et par år gammelt.. :p
Som jeg kan se (desværre) så har dit tv kun DVB-T tuner og ikke DVB-C :(( Så hvis du skal se digitalt tv, så er jeg ret sikker på at du skal købe et CA-Modul hos yousee før du kan det.
Af KABS
#147288
Tak for hjælpen..

Kæresten synes nu ikke det er jordens undergang at vi er nød til at have sådan en ;)
Brugeravatar
Af Jonas B
#147289
KABS skrev:Tak for hjælpen..

Kæresten synes nu ikke det er jordens undergang at vi er nød til at have sådan en ;)
Det var så lidt!
Er ked af det ikke kunne lykkedes :(( Men forsæt god weekend og god fornøjelse med tv'et :p