Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#143654
Hej folkens. Jeg ved vi har guides, men hvorfor ikke kondensere indholdet fra vores fora og lave en sticky der også lænker til en opdateret guide. Bemærker eks. at der er tusinde tråde om Netflix. Folk har suværent mange gode erfaringer, så hvorfor ikke samle de løsninger der tydeligvis virker for nogle - og så ellers lade dem være tydelige for alle (en slags sticky over hotte emner). Var det ikke noget? Altså i stedet for partout at læse 120 indlæg igennem. Vidensformidling og kondensering!
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#143657
Det er en rigtig god idé. Pt. prøver vi at gøre vores artikler så overskuelige som muligt og samle dem under afsnit, men det samme kan naturligvis gøres for forumemner. Formen skal jeg lige tænke lidt over, men jeg arbejder videre med idéen.

Jeg vil helst undgå, at det hænger alt for mange sticky-tråde øverst inde i forumkategorierne, så det skal nok nærmere være en separat side eller et afsnit ude i menuen til højre, men et slags overblik over de måske 10-20 mest relevante forumtråde med akkumulerede erfaringer, er ganske interessant.
En decideret guide under guide-sektionen er en mulighed, men jeg ved ikke om den måske bliver for usynlig for forumbrugerne?