Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af TheGreatGazoo
#143361
Nå, det var vist ikke en person med en profil her på siden der vandt fødselsdagskonkurrencen? Havde da regnet med at se en jeg-vandt-i-tabte-tråd eller noget :)

Men jaja, det er jo åbenlyst at man kan "spamme" flere med nyhedsbreve ved at lave en åben konkurrence, og det har jeg fuld forståelse for, men havde nu stadig håbet at det var en der rent faktisk benyttede flatpanels af og til der vandt.
#143375
Er der?
Jeg har lige fået et svar på en tråd at der IKKE er trukket en vinder endnu, men når det sker så vil det blive smidt på forsiden.. OG!
Er man vinderen, så får man det at vide inden alle andre..

Så vi krydser fingre for en mail her fra OG helst til mig, men ellers gerne en anden her inde fra..
Af JesperKeller
#143377
TheGreatGazoo skrev: Men jaja, det er jo åbenlyst at man kan "spamme" flere med nyhedsbreve ved at lave en åben konkurrence, og det har jeg fuld forståelse for, men havde nu stadig håbet at det var en der rent faktisk benyttede flatpanels af og til der vandt.
Jeg ville også ønske det var en som var aktiv på forummet, men det ville jo sige at der kun ville blive trukket lod, imellem 20-30 personer?


Men der er allerede blevet nævnt en vinder af konkurrence. Det er Sofus fra København:
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1275925959
Af tobiaskj
#143379
Sofus vandt en gammel konkurrence ... Det er fra en konkurrence om et 50" tv...
Af TheGreatGazoo
#143380
Jeg synes bare at jeg havde læst at vinderen ville få besked dagen efter konkurrencen sluttede (under vilkår/betingelser for deltagelse). Kan da godt være at jeg var for hurtigt ude så :)

JesperKeller den konkurrence du linker til er fra 2010 og præmien er et VT20 og ikke et GT30 :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#143389
Vinderen annonceres når vi har haft kontakt med vedkommende.
Brugeravatar
Af MigSelv
#143403
Torben Rasmussen skrev:Vinderen annonceres når vi har haft kontakt med vedkommende.
Du har jo ikke sendt mig en e-mail :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#143405
Vi har jo heller ikke sagt, at vinderen blev udtrukket samme dag konkurrencen blev lukket... Vi holder ferie 8)
Af TheGreatGazoo
#143411
Det kan godt være at jeg husker forkert mht. hvor hurtigt vinderen ville få besked.

Nu oprettede jeg heller ikke tråden for at "brokke" mig, ville bare tjekke om der var en aktiv bruger der havde fået nyt TV.
Af Ekmani
#143842
venter også spændt på både mail og mobil :p
Af theman7979
#143844
Det 4 år gamle 42 tommer trænger godt nok til udskiftning. Konen ville også blive svært godt tilfreds med en større skærm.