Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af madass32
#139193
Hejsa (Rasmus)

Tænkte på om i kunne komme med en update på hvad der snart kommer til test. går selv og håber på samsung 51D8000/7000 har set den i butikker så samsung må se og sende en:).

og de nye nano LG
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#139194
D8000 er jo anmeldt for ganske nyligt:
http://www.flatpanels.dk/test2011.php?s ... 1304941407

Du kan løbende holde øje med hvilke TV vi har fået lovning på ved at læse nyhederne på forsiden. Med lanceringen af vores næste version af flatpanelsDK, så vil du også kunne tracke hvilke TV vi allerede har modtaget til test.
Af Mysen
#139206
51D8000 er plasmamodellen, og det er nok den, der hentydes til.

C7705 plasmamodellen blev først anmeldt i august sidste år, så der må væbnes med tålmodighed.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#139215
Lige nu prøver jeg at hente: D8005 (plasma-varianten), Sony HX920, Sharp LE820 samt Philips 2011 modeller (som dog kommer lidt senere end normalt).

Jeg håber også på at kunne få Samsung D6005 (LED) og Sony EX520 ind, men jeg ved endnu ikke om det kan lade sig gøre. Jeg prøver også at få nogle af LGs high-end LED-modeller ind, når de nærmer sig. :)

Og så kommer der også inden længe tests af Panasonic G30 og Panasonic DT30.
Af madass32
#139231
min tanke var på plasma modellen missede lige et 5 tal.
kunne også være rart at få en bekræftelse på om der er nogen forskel på 7005 og 8005 andet end design og fjernbetjening.
Af henriksen78
#142489
Jeg låner lige denne tråd.

Jeg savner at i gør mere ud at at teste funktionalitet sammen med spillekonsol. Her tænker jeg på inputlag.

det er efterhånden blevet et vigtig parameter når der skal vælges ny TV.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#142495
Hvad tænker du på specifikt? Input lag måles jo i alle anmeldelserne. De personer, som har brug for denne information, kan typisk selv tolke om tallet er godt nok til dem og derudover, så kobler Rasmus en lille kommentar på hvis tallet er for højt.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#142522
henriksen78 skrev:Jeg låner lige denne tråd.

Jeg savner at i gør mere ud at at teste funktionalitet sammen med spillekonsol. Her tænker jeg på inputlag.

det er efterhånden blevet et vigtig parameter når der skal vælges ny TV.
Input lag målinger tilføjes normalt i afsnittet lige efter responstid. Kan du være mere specifik omkring, hvad du savner? :)