Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Snurrerundtlyd
#125555
Jeg afmeldte jeres nyhedsbrev her http://www.flatpanels.dk/nyhedsbrev_afmeld.php

Men efter at have skrevet email-adressen og klikket "bekræft" får jeg denne underlige besked:
Tak for din deltagelse i konkurrencen.

Email adressen [email protected] er nu tilmeldt.
Den besked undrede jeg mig meget over, da jeg ikke var ved at tilmelde mig nogen konkurrence, men blot at afmlede min email-adresse til nyhedsbrevet.
Jeg gik herefter tilbage og afmeldte samme email-adresse en gang til og fik nu en anden, men lige så underlig besked:
Tak for tilmeldingen

Email adressen [email protected] er nu tilmeldt.
Underligt at takke for tilmeldingen efter man netop har afmeldt sig. Betyder det at man ikke er afmeldt alligevel eller?

Jeg prøvede også at afmelde en anden fiktiv email-adresse og fik samme besked som i eksempel #2 oven over.
Jeg prøvede også først at tilmelde en fiktiv email-adresse og derefter afmelde den igen.
Så fik jeg samme resultat som med min egen email-adresse. Første gang jeg afmeldte igen blev jeg takke for deltagelse i konkurrence og anden gang jeg afmeldte blev jeg takket for tilmeldingen.

I kan selv genskabe fejlen ved at skrive en hvilken som helst fiktiv email-adresse (eller jeres egen), så vil i få de samme to beskeder, 1. og 2. gang I forsøger at afmelde, hvis adressen allerede er tilmeldt. Hvis adressen ikke først er tilmeldt vil i få besked #2 allerede ved første afmelding.
Senest rettet af Snurrerundtlyd 2. jan 2011, 12:51, rettet i alt 3 gange.
Af Colt
#125557
Admiral it's a trap!
Af Colt
#125562
hehehehehe
Af Snurrerundtlyd
#127591
Rasmus Larsen skrev:Det er hermed rettet. :)
Desværre er det kun første halvdel af ovenstående problem som er blevet rettet.

Forsøger man at afmelde en email-adresse som ikke pt. er tilmeldt (f.eks. hvis man skriver forkert adresse eller afmelder en allerede afmeldt adresse), så får man stadig denne meddelelse når man afmelder:
Tak for tilmeldingen

Vedrørende [email protected].
Her burde man i stedet få besked om at email-adressen ikke er tilmeldt.
Af Steen Bay
#127593
Snurrerundtlyd skrev:Forsøger man at afmelde en email-adresse som ikke pt. er tilmeldt (f.eks. hvis man skriver forkert adresse eller afmelder en allerede afmeldt adresse), så får man stadig denne meddelelse når man afmelder:
Sorry, men kom til at tænke på den gamle vittighed: "Doktor, det gør ondt når jeg gør sådan her...". ;)