Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#122182
Jeg vil henlede forumbrugernes opmærksomhed på Flatpanels store julekonkurrence om at vinde et fantastisk 52" fladskærms-Tv fra Sharp. Det er modellen 52LE820 med optage-funktion, Quattron-panel og meget mere der er på højkant. :)

Der tilføjes et nyt spørgsmål til konkurrencen hver dag. For hvert rigtig svar, får man ét ekstra lod (maks ét per dag), og forøger derved sine muligheder for at blive den heldige vinder. Så husk at tjek ind hver dag frem mod jul!

Konkurrencen kan findes her:
http://www.flatpanels.dk/julekonkurrence2010.php
Brugeravatar
Af Hajric
#122286
Hvorfor er der ikke et nyt spørgsmål i konkurrencen ? Det er det samme spørgsmål som i går ?

Edit: My bad det er der nu :)
Af ajhals
#122289
Svaret er....... Frank Sinatra :D!!
Af mhca
#122301
Rasmus, laver jeres system en slags statistik over uddelte lodder, samt hvor mange mail-adresser, de er fordelt over?

Det kunne være sjovt efter konkurrencen, hvis man kunne få at vide antallet af lodder i konkurrencen. Eller måske endnu sjovere, antallet af tilmeldte mail-adresser. Men hvis I ikke ønsker at offentliggøre det, så har I også min forståelse.

Vi er jo nogle aktive personer her på forummet, men der er utroligt mange flere besøgende end dem der skriver her.

Mvh. Martin

PS. Jeg så også lige jeres logo i en LG TV reklame. I bliver mere og mere anerkendte :-) Tillykke med det.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#122304
mhca: Den lægger blot e-mails ind på listen flere gange. Så hvis en bruger svarer rigtig på alle spørgsmål, vil e-mail adressen optræde 15 gange i alt, og derved forøges chancerne. Derefter trækkes der et tilfældigt nummer vha. http://www.random.org.

Jeg vil meget gerne lægge lidt statistik op sammen med annonceringen af vinderen. Jeg kan allerede nu se, at det bliver en populær konkurrence. Det er jo også en dejlig præmie :)
Af Notional
#122308
Jeg håber jeg vinder. Mit 32" crt (suk) laver underlige sumelyde og magnetiske farvefejl nogle gange. Men sådan er livet vel som studerende :p
Brugeravatar
Af bang
#122852
Vedr. Julekonkurrencen, har jeg bare et spørgsmål...

Nu har jeg ikke været inde og svare på alle spørgsmålene de forløbne dage, så jeg er usikker på om man stadigvæk har chancen for at vinde pga dette?
Altså SKAL man have svaret rigtigt, HVER dag på alle 24 spørgsmål for at være med i lodtrækningen? O-O