Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Steen Bay
#116598
Ved ikke hvor lang tid en test normalt tager, men da der er gået et pænt stykke tid siden flatpanels modtog D28 (vistnok 27. august), og da det ikke står på listen over kommende tests, så er jeg lidt nervøs for om noget måske er gået galt undervejs.
Af Mireille H
#116616
Panasonic plasma tv er tip top, men hvordan er deres lcd/lcd-led ???
I wonder !! Vi venter på feed-back...Panasonic D25/28.
Husk at vi må tænke på vores co2 quote!!!!! derfor lcd.
Senest rettet af Mireille H 5. okt 2010, 13:25, rettet i alt 1 gang.
Af McNeil
#116620
Mireille H skrev: Husk at vi må tænke på vores co2 quote!!!!! derfor lcd.
Jeg droppede at købe bil til fordel for at have et plasma TV.... så er min CO2 kvote overholdt... :p
Af THM
#116624
sverige og finland bygger flere atomreaktorer, så kan vi bare købe CO2 venlig energi af dem :p og så meget mere strøm bruger plasma nu heller ikk. men vil da gerne have test af panasonics LCD tv :)
Der kommer ikke en test af sony EX500, så vidt jeg har forstået fordi den minder meget om forgængeren, som er anmeldt...
Brugeravatar
Af KristofferA
#116644
Rasmus har lige fortalt mig at testen skulle komme op sidst i denne uge eller mandag i næste. Bliver spændende. :)
Af Madsen1369
#319144
Et D28 Panasonic tv? Det har jeg stående på mit loftrum, hvis nogen måtte have interesse så er det til fri afhentning. Det kan måske bruges til nogle reservedele :) Ved godt indlæg er lidt gammelt, men man ved jo aldrig.

Mvh Lars