Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Novatic
#109357
Jeg ved fra recordere at JA havde en næsten overnaturlig evne til, at få afsporet tråde og sat andre brugere op i det røde felt.

Vidste med det samme da jeg så ham her, at det bare ville være et spørgsmål om tid før samme skæbne ville komme.

Det har nu ikke så meget med ytringsfrihed, når man bare skal provokere og føre sig frem.
Af Kickstart
#109364
Novatic skrev:Det har nu ikke så meget med ytringsfrihed, når man bare skal provokere og føre sig frem.
Vås. Hans adgang til konto'en er udelukkende blevet lukket, fordi der er andre brugere der ikke kan tåle en ophedet debat eller kan acceptere at manden vitterlig har ret.
Af Ponduus
#109368
Om han har ret eller ej er ikke relevant i denne sammenhæng. Manden fulgte ikke forummets regler og ignorerede advarsler om lukning. Hvis man ikke kan indordne sig under de regler som er stillet op, må man ud.

Der har været problemer med samme bruger på andre forumsider, hvor han ligeledes er blevet bortvist på grund af hans opførsel.

Jeg kan ærligtalt ikke se hvad det store problem er. Hvis manden havde fulgt reglerne og debatteret på en ordenlig og sober måde, var han her stadig.
Af Kickstart
#109371
Ponduus skrev:Om han har ret eller ej er ikke relevant i denne sammenhæng. Manden fulgte ikke forummets regler og ignorerede advarsler om lukning. Hvis man ikke kan indordne sig under de regler som er stillet op, må man ud.

Der har været problemer med samme bruger på andre forumsider, hvor han ligeledes er blevet bortvist på grund af hans opførsel.

Jeg kan ærligtalt ikke se hvad det store problem er. Hvis manden havde fulgt reglerne og debatteret på en ordenlig og sober måde, var han her stadig.
Jeg har svært ved at se hvor han har trådt over ?. Det er intentiv ophedet debat og han har fremlagt sine synspunkter og hvis man ikke må det, hvad fanden skal man så med en debat. Nej, hvis man ser tilbage i de tråde der er postet, så er det bla. brugere som xcardman, lennon og yakken der er nogle tøsedrenge. De ved simpelthen ikke hvilke ben de skal stå på, når de bliver modsagt. Ufatteligt amtøragtigt og hvis nogen skulle udelukkes, ja så var det de 3.
Af Kratz
#109372
Der er intet galt med ophedede debatter. Det har der sådan set været inden omtalte bruger ankom på dette forum.

Jeg har da heller intet mod at blive sagt imod. Hvad jeg derimod har noget imod er, når mine ord bliver fordrejet til ukendelighed eller blive kaldt en spammer når jeg forsøger at debatere/hjælpe blot fordi jeg har en anden mening.

Samtidig er visse ting ikke et spørgmsål om holdning, men slet og ret hvad der er rigtigt eller forkert.
Man kan finde talrige eksempler på faktuelle fejl/usandheder/fiflen med data fra denne brugers side. Vi kan alle begå fejl, men dette var udover det sædvanlige.
Når disse fejl bliver påpeget enten ignoreres det eller fejes ind under gulvtæppet som konspiration.
Af Gaco
#109376
Manden har tilsyneladende fået masser af chancer, og jeg støtter da helt op om flatpanels og stoler på at de kan tage disse beslutninger godt. Rasmus og yakken har altid været fornuftige og haft god diskussionsetik, og det her var jo også velovervejet og ikke bare en mod der så rødt.


Når det er sagt går jeg heller ikke ind for at bære nag, og hvis JA retter sin attitude ind og snakker pænere til folk, synes jeg også at hans kommentarer og debatskabende indlæg skal være velkommen igen :)
Af xcardman
#109378
Kickstart skrev:
Ponduus skrev:Om han har ret eller ej er ikke relevant i denne sammenhæng. Manden fulgte ikke forummets regler og ignorerede advarsler om lukning. Hvis man ikke kan indordne sig under de regler som er stillet op, må man ud.

Der har været problemer med samme bruger på andre forumsider, hvor han ligeledes er blevet bortvist på grund af hans opførsel.

Jeg kan ærligtalt ikke se hvad det store problem er. Hvis manden havde fulgt reglerne og debatteret på en ordenlig og sober måde, var han her stadig.
Jeg har svært ved at se hvor han har trådt over ?. Det er intentiv ophedet debat og han har fremlagt sine synspunkter og hvis man ikke må det, hvad fanden skal man så med en debat. Nej, hvis man ser tilbage i de tråde der er postet, så er det bla. brugere som xcardman, lennon og yakken der er nogle tøsedrenge. De ved simpelthen ikke hvilke ben de skal stå på, når de bliver modsagt. Ufatteligt amtøragtigt og hvis nogen skulle udelukkes, ja så var det de 3.
en ting
jeg har ikke skrevet om at lukke hans konto til nogen
prøv dog selv at skrive noget om billedekvalitet eller sætte dig lidt ind hvad det er.
så vil du nok finde ud af hvem der har ret
Ja der skal være plads til debat

trådstarter på denne tråd skriver kun fordi nogen snakker dårligt om phillips. både her og andre steder

der var engang det var sjovt og hjælpe folk, men den glæde er efterhånden totalt væk.
især når man bliver udsat for syndebuk være gang.

Men efter nogle år på dette forum og hvis du mener Ja har ret i alt
så kan jeg godt forstå vi ikke ser bedre billedekvalitet fra producenterne
Af netfors
#109381
Kickstart skrev:
Ponduus skrev:Om han har ret eller ej er ikke relevant i denne sammenhæng. Manden fulgte ikke forummets regler og ignorerede advarsler om lukning. Hvis man ikke kan indordne sig under de regler som er stillet op, må man ud.

Der har været problemer med samme bruger på andre forumsider, hvor han ligeledes er blevet bortvist på grund af hans opførsel.

Jeg kan ærligtalt ikke se hvad det store problem er. Hvis manden havde fulgt reglerne og debatteret på en ordenlig og sober måde, var han her stadig.
Jeg har svært ved at se hvor han har trådt over ?. Det er intentiv ophedet debat og han har fremlagt sine synspunkter og hvis man ikke må det, hvad fanden skal man så med en debat. Nej, hvis man ser tilbage i de tråde der er postet, så er det bla. brugere som xcardman, lennon og yakken der er nogle tøsedrenge. De ved simpelthen ikke hvilke ben de skal stå på, når de bliver modsagt. Ufatteligt amtøragtigt og hvis nogen skulle udelukkes, ja så var det de 3.
En ophedet debat er fin, lidt ligesom den vi har nu ;)
Men en debat, hvor man begynder at svine folk til på deres profession, ud fra hvad de tidligere har lavet, det er ikke i orden :((
Og at derefter begynde at råbe op om ytrings frihed, det er sku nærmest usmageligt
!:(
Af THM
#109382
Kickstart skrev:
Novatic skrev:Det har nu ikke så meget med ytringsfrihed, når man bare skal provokere og føre sig frem.
Vås. Hans adgang til konto'en er udelukkende blevet lukket, fordi der er andre brugere der ikke kan tåle en ophedet debat eller kan acceptere at manden vitterlig har ret.
hvis han vitterlig har ret i alt hvad han sagde, hvorfor blev han så ved med at snakke uden om, ved spørgsmål til hans argumenter...
det er iorden at være uenig, men man kan godt respektere andre, og ikke nedgøre dem fordi de ikke er enig i ens holdninger. JA nedgjorde netop andre når de ikke var enige...

Syntes han fik rigeligt med chancer for at for at moderere sin tone og respektere andres holdninger ligesom de skal respektere hans ::l
Af Kickstart
#109386
netfors skrev:
Kickstart skrev:
Ponduus skrev:Om han har ret eller ej er ikke relevant i denne sammenhæng. Manden fulgte ikke forummets regler og ignorerede advarsler om lukning. Hvis man ikke kan indordne sig under de regler som er stillet op, må man ud.

Der har været problemer med samme bruger på andre forumsider, hvor han ligeledes er blevet bortvist på grund af hans opførsel.

Jeg kan ærligtalt ikke se hvad det store problem er. Hvis manden havde fulgt reglerne og debatteret på en ordenlig og sober måde, var han her stadig.
Jeg har svært ved at se hvor han har trådt over ?. Det er intentiv ophedet debat og han har fremlagt sine synspunkter og hvis man ikke må det, hvad fanden skal man så med en debat. Nej, hvis man ser tilbage i de tråde der er postet, så er det bla. brugere som xcardman, lennon og yakken der er nogle tøsedrenge. De ved simpelthen ikke hvilke ben de skal stå på, når de bliver modsagt. Ufatteligt amtøragtigt og hvis nogen skulle udelukkes, ja så var det de 3.
En ophedet debat er fin, lidt ligesom den vi har nu ;)
Men en debat, hvor man begynder at svine folk til på deres profession, ud fra hvad de tidligere har lavet, det er ikke i orden :((
Og at derefter begynde at råbe op om ytrings frihed, det er sku nærmest usmageligt
!:(
Nej puha alle er frygtelig hellige lige nu og hvor i har jeg svinet folk til ?.
Af xcardman
#109388
så er det bla. brugere som xcardman, lennon og yakken der er nogle tøsedrenge

kickstart
hvad kan vi bruge det til
sæt dig nu ind i hvad billedekvalitet er og så må du vil forsvar Ja og hans synspunkter til billedekvalitet

men at kalde alle med længere uddannelse inden for ISF og har masser erfaring for amatør
samt avforum var et amatør forrum, kun fordi det havde skrevet en negativ test om phillips
Mens Ja alså mener hans øjne er bedst til et vudere et tv.

så bliver det alså meget svært og have en debat
Senest rettet af xcardman 3. aug 2010, 15:21, rettet i alt 1 gang.
Af Kickstart
#109391
THM skrev:
Kickstart skrev:
Novatic skrev:Det har nu ikke så meget med ytringsfrihed, når man bare skal provokere og føre sig frem.
Vås. Hans adgang til konto'en er udelukkende blevet lukket, fordi der er andre brugere der ikke kan tåle en ophedet debat eller kan acceptere at manden vitterlig har ret.
hvis han vitterlig har ret i alt hvad han sagde, hvorfor blev han så ved med at snakke uden om, ved spørgsmål til hans argumenter...
det er iorden at være uenig, men man kan godt respektere andre, og ikke nedgøre dem fordi de ikke er enig i ens holdninger. JA nedgjorde netop andre når de ikke var enige...

Syntes han fik rigeligt med chancer for at for at moderere sin tone og respektere andres holdninger ligesom de skal respektere hans ::l

Hmm, hvis man ser på de tråde der har været, så mener jeg bestemt ikke de har en tone der lige frem berigtigere til at man lukker mandens konto og holder på, at det kun går ud på at lukke munden på manden.

Plat efter min mening , men whatever, det sørgeligt at det er kommet til det punkt ::l
Af Kickstart
#109398
Gaco skrev:Når det er sagt går jeg heller ikke ind for at bære nag, og hvis JA retter sin attitude ind og snakker pænere til folk, synes jeg også at hans kommentarer og debatskabende indlæg skal være velkommen igen :)
Enig, men det åbenbart ikke tilladt at være debatskabende her på flatpanels.dk.
Af lunddal
#109402
Kickstart skrev:
Gaco skrev:Når det er sagt går jeg heller ikke ind for at bære nag, og hvis JA retter sin attitude ind og snakker pænere til folk, synes jeg også at hans kommentarer og debatskabende indlæg skal være velkommen igen :)
Enig, men det åbenbart ikke tilladt at være debatskabende her på flatpanels.dk.
Du mener at JA skaber debat ved at kalde professionelle folk for amatører, mens han selv kører rundt i begreber, tal og grafer?

Ved konstant at ophæve sine påstande til fakta uden at underbygge dem?

Ved at hive enkeltsætninger ud fra anmeldelser og indlæg, så ændringen totalt ændres?