Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#107532
Nu hvor I har sådan en kanon god hjemmeside, der hjælper stort set alle, der kommer her ind,, ville den så ik' bare blive endnu bedre, hvis i havde et link til http://www.forbrug.dk/ et sted på siden,,,?
Folk har tit problemer, når de fx. skal købe Tv, eller når Tv'et går i stykker og skal til reparation, ja så kender folk ikke deres rettigheder i henhold til Købelovens bestemmelser!

Det ville gavne ret så mange, er jeg sikker på.

Bare et lille link ude i siden et sted? O-O


På forhånd tak ;)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#107580
Hvis de spørger om råd herinde, så henviser man vel blot til siden hvis det er nødvendigt? Der er mange sider vi kunne henvise til, men vi har ikke en decideret "link"-sektion. Jeg ved ikke helt hvor vi skulle smide et sådant link for at det ville gavne de rette personer på det rette tidspunkt. Man skal jo også finde frem til linket.
Af Cutter
#107588
yakken skrev: Jeg ved ikke helt hvor vi skulle smide et sådant link for at det ville gavne de rette personer på det rette tidspunkt. Man skal jo også finde frem til linket.
I kunne fx. lave et link oppe øverst i Jeres forum, ved siden af "søg", "Seneste emner", "Brugere" osv.. Linket kunne måske hedde "Hjælp til selvhjælp"? :)

Men altså,,,det var bare en ide. Ingen tvang her fra :p

Keep up the good work!!