Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Gavin
#107077
Nu håber jeg at jeg er kommet ind under den rigtige kategori :)

Jeg har haft kigget rigtig meget på en XTZ subwoofer.
Helt præcist 99 W10.16 High Glossy Black.

Her for kort tid siden valgte jeg så at bestille den på Fynbørsen ved brug af firefox, men da jeg kom til betalingssiden var det kun fragten jeg kunne betale for, og nu findes subwooferen slet ikke i oversigten over subwoofere når jeg bruger firefox.

Så prøvede jeg med IE, da det jo ikke er alle sider der virker optimalt i den ene og den anden browser, men i IE findes den, og jeg fik bestilt min subwoofer.

Nu er jeg så bare nysgerrig om andre har samme problem i firefox som jeg. Det var først da jeg skullle betale den forsvandt, alle de andre dage jeg har kigget, der har den været der på siden i firefox.

http://www.fyndborsen.se/bild-ljud/xtz/ ... /rubrik_12

Når jeg kopiere overstående link ind i firefox er der ingen vare, meget underligt! :)
Af Gavin
#107079
Nå men kan da sige så meget at varen ihvertfald er på lager, også selv om den forsvandt i Firefox hos mig.

Har lige fået en mail en halv time efter bestilling at varen er pakket og sendt! 8)
Brugeravatar
Af laurberg
#107080
Hej.
Hvis du syntes firefox ikke lever op til dine behov kan du prøve at bruge google chrome. Den har mange af firefox app/udvidelser. Har skiftet til denne fra firefox, og har bestemt ikke fortrudt. Den er hurtigerer og ingen pjat.