Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Tomsen
#100132
Hejsa

Jeg er ny bruger på flatpanels.dk og ville da i lige være med i jeres konkurrence, men da jeg tilmeldte min email fik jeg følgende fejl:
Kode: Vælg alt
Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/flatpanels/public_html/maillist/inc/adodb/adodb.inc.php on line 872

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/flatpanels/public_html/maillist/inc/adodb/adodb.inc.php on line 880

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/flatpanels/public_html/maillist/inc/adodb/adodb.inc.php on line 1187

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/flatpanels/public_html/maillist/inc/adodb/adodb.inc.php on line 1936

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/flatpanels/public_html/maillist/inc/adodb/adodb.inc.php on line 2962

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/flatpanels/public_html/maillist/inc/adodb/adodb.inc.php on line 3491

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/flatpanels/public_html/maillist/inc/adodb/adodb.inc.php on line 3531

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/flatpanels/public_html/maillist/inc/adodb/adodb.inc.php on line 3550
Tak for din deltagelse i konkurrencen.
 
Email adressen [email protected] er blevet tilføjet.
Er jeg tilmeldt konkurrencen eller ej?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#100134
Hvilken email har du tilmeldt dig med? Så skal jeg lige tjekke op på det. :)

Vi har skiftet php version på serveren i nat, så derfor kan der forekomme lidt fejl på siden. Det er dog små fejl, som den nye lidt strengene php standard rapporterer, hvor den gamle ikke gjorde.
Af trykkertor
#100154
Men for os der er tilmeldt
Er vi slette nu så?
Siden der har været skifte af elementer.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#100155
trykketor: Nej. Der er røget ekstremt mange tilmeldinger igennem i dag (også i dag), så de er registreret. De eneste der eventuelt kan have røget i svinget, er brugere, som har tilmeldt sig mellem 1-2 natten mellem lørdag til søndag.

Jeg vil dog gerne dobbelttjekke for folk der eventuelt skulle være i tvivl. Send blot jeres e-mail til mig i en privat besked eller e-mail.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#100273
Fejlen er nu rettet.

Jeg har modtaget mails fra en del brugere og jeg kan se, at alle tilmeldinger er gået problemfrit igennem.

Held og lykke i konkurrencen :)

/Rasmus
Af jakobwolff
#107198
Hvaaa hvem vandt egentlig den konkurrence?