Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Helmuth
#103096
Rasmus, hvornår kommer testen? Giv dog en melding ... med tidshorisont!
Af kakilika
#103296
Min mormor mangler et nyt fjernsyn, og i den henseende kunne Sony EX500 være en mulighed. Vil dag helst ikke købe en fladskærm uden at Rasmus' fingre har pillet ved det.

Hvornår kan vi sådan ca. forvente en test?
Af janelne
#103665
Halløj Rasmus, hvad er tidshorisonten på testen?
Af Rodding
#103902
Vil også gerne have en test.
Af Minii
#109086
Ser ikke rigtigt ud til, at nogen skærme fra Sony bliver testet.. Dog hvis man er desperat nok fra "Flatpanels" side af, kunne man købe skærmen/skærmene (HX, LX og EX) i Elgiganten, og så gøre brug af ens fortrydelsesret indenfor de 14 dage :) Kun en ønsketanke, hehe.
Af jambazz
#111237
Kozz skrev:...
Jeg kan da godt se, at billedet på mit 40EX500 "smatter lidt ud", ved hurtig panorering, som der gøres til en fodbold kamp. Men det er slet ikke grelt synes jeg. ...
Nu står jeg og overvejer at købe dette TV, men det skal primært bruges til film og fodbold og så bliver jeg nervøs når du skriver at det smatter ud. Er det problem virkelig stadig eksisterende i 2010?! Dette er grunden til at jeg stadig har CRT tv :o)
Af Funkmeizter
#111670
Tilslutter også lige koret af opfordringer som ønsker en anmeldelse af EX500... Det er vist et af de mest populære LCD'er pt., og det må da borge for at det er på tide at få det testet og anmeldt i dybden :)
Af Kozz
#111691
Jeg kan ikke rigtig fatte, det der med dette inputlag. Jeg spiller lidt Xbox 360, over mit EX500 og oplever kun måske problemer ;;)

Måske problemer? Grunden til jeg skriver "måske" er, er at når jeg spiller bilspil, så oplever ingen problemer, med forsinket respons. Men hvis jeg spiller FPS spil, så karter jeg rundt. Det er sindsygt svært at ramme noget. Men jeg tror måske nok, at det bare er mig som er en nød, til at styre sådan en controller.. O_O

Og så er mit (knap så flade) Sony EX500 tv, det eneste flade tv, som jeg har prøvet min Xbox på. Så jeg ved jo ikke hvad jeg måske misser..
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#111697
Inputlag er jo værst i spil hvor du skal sigte efter noget og knapt så vigtigt i eks. bilspil, hvor dét du styrer måske i forvejen ikke reagerer øjeblikkeligt i selve spillet.
Af Kozz
#111698
yakken skrev:Inputlag er jo værst i spil hvor du skal sigte efter noget og knapt så vigtigt i eks. bilspil, hvor dét du styrer måske i forvejen ikke reagerer øjeblikkeligt i selve spillet.
Fedt nok, så er jeg måske slet ikke så ringe alligevel 8) Nå men, jeg regner også med at skifte tv om 2-3 år :D :D
Af Minii
#112487
Rasmus Larsen skrev:Der kommer en dybdegående test. Jeg har haft den stående i forbindelse med en test til Ekstra Bladet, men jeg skal bruge den lidt længere til at lave testen her på FlatpanelsDK :)
Er det kun mig der undrer sig over, at det kan tage snart 4 måneder, at testeet jernsyn :o ?

Har prøvet et hav af forskellie indstillinger fra folk, og begriber ikke der kan være SÅ meget forskel i dem alle.. og er ikke tilfreds med nogen af dem endnu.. Fandt en der var ok til Full hd materiale, men når jeg så ser film på Canal plus HD, så er det "over detaljeret", så billedet bliver dårligt.. Ja, hej.. Fandt et amerikanst forum ( http://www.avsforum.com/avs-vb/showthre ... 927&page=4 ), og har ikke fundet nogen med ISF kali.. data.

Hva' siger i ?

Det er et Ex500 55 jeg har.
Af Steen Bay
#112492
Minii skrev: Hva' siger i ?
Du kan se en test af EX500 (den engelske EX503 version) på hdtvtest.co.uk
Af Minii
#112493
Steen Bay skrev:
Minii skrev: Hva' siger i ?
Du kan se en test af EX500 (den engelske EX503 version) på hdtvtest.co.uk
Har haft kigget på den, og brugt de indstillinger. Men de afviger pænt meget, fra en anden test jeg fandt på nettet, og synes i forvejen at den indstilling de har fundet på HDtv, er dårlig.