Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dknia
#22
Hejsa.

Det må være en passende indledning til dette forum at rose Rasmus for set store arbejde han lægger i at holde os alle up to date om fladskærme.

For mig er det blevet et fast dagligt besøgssted, da der altid er både relevant og fyldestgørende information her. Jeg har netop savnet et sted hvor der gås lidt bag ved "Skærm x vs. model y"-diskussionerne.

Det er langt mere værdifuldt at forstå mekanismerne på fabriksniveau samt hvilke teknologier der er/er på vej samt deres generiske styrker og svagheder. Det er information man ikke finder ret mange steder på nettet, og slet ikke så samlet og let tilgængeligt som her.

Så - keep it up! - vi er mange der værdsætter indsatsen. :D

Mvh,
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#24
Mange tak Niels. Jeg er glad for at se folk så begejstrede, som mange rent faktisk er. :)

Jeg synes efterhånden siden er ved at blive ret omfattende og med de nye afsnit om LCD-TV, som jeg snart lancerer, så er jeg ved at have fyldestgjort den information jeg ønsker at have liggende på siden lige nu. Der vil selvfølgelig komme nyheder, som der er gjort indtil nu og I kan forvente flere og hyppigere tests i fremtiden.

Hvert fald mange tak for din ros. Jeg håber at du bliver hængende i fremtiden til en masse spændende diskussioner.