Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg sad og legede med at oprette en bestilling af Yousee Play på deres hjemmeside.

Trykkede bestil og så skulle jeg som det første indtaste min adresse… for så at få denne besked:

“På din adresse er der ét eller flere tekniske forhold, som forhindrer, at du kan bestille online. Bestil en opringning, og få din bestilling på plads over telefonen.
Vi ringer dig op hurtigst muligt.”

Jeg undrede mig - og indtastede så min svogers adresse for sjov (han har allerede Yousee Play). Samme besked kom frem. Så prøvede jeg min svogers nabo. Samme besked kom frem.

Det virker som om, at de bare vil have telefonisk med ALLE uanset hvor man bor. Det er jo kun med til at gøre det mere besværligt at blive kunde…. Hvad er pointen?

Kræver Yousee Play, at man har Yousee internet? Hvis ja, så kan de jo bare skrive det…
Det er netop fordelen ved Play at det kun kræver at man går bredbånd for at kunne streame Play, der kræves ikke at det er en You See forbindelse. Det leveres også via Coax og Fiber på Coax kræves der Humax boksen, medmindre man vil streame. På Fiber kræves der altid Humax boksen medmindre man vil streame.

Denne tråd hører engetlig til i You See Forum som jo netop er blevet oprettet til spørgsmål om You See.
det fordi de vil prøve at sælge dig noget mere
Når jeg skal indgå en aftale om f.eks Bredbånd, så vil det altid foregå via Telefonen, da alt kan ordnes på den måde, det kan det ikke nødvendigvis på anden vis.
Radiomanden skrev: 22. jul 2024, 10:54 Når jeg skal indgå en aftale om f.eks Bredbånd, så vil det altid foregå via Telefonen, da alt kan ordnes på den måde, det kan det ikke nødvendigvis på anden vis.
Der er jo ikke tale om bredbånd her - men om ren og skær streaming-tjeneste. Der behøver man ikke nødvendigvis at tale med en person.
Btw, får man kun noget ved at ringe til YS får jeg intet, kører 90 km til en Yousee butik hellere, men sidst sagde de jeg måtte ringe, men jeg har ikke fået gjort. Syntes det er forkert det er eneste måde at opsige et telefon abbo, man aldrig har bedt dem om at oprette!
Gentleman Finn skrev: 22. jul 2024, 13:47
Radiomanden skrev: 22. jul 2024, 10:12 Denne tråd hører engetlig til i You See Forum som jo netop er blevet oprettet til spørgsmål om You See.
Kunne du så evt. hjælpe på vej og linke til den tråd, du så fint henviser til?
Det er lige her. viewforum.php?f=22
Når du klikker på det postede link, så er du på You See Forummet, det blev oprettet en eller 2 dage efter at You See's eget forum blev nedlagt.
Radiomanden skrev: 22. jul 2024, 10:54 Når jeg skal indgå en aftale om f.eks Bredbånd, så vil det altid foregå via Telefonen, da alt kan ordnes på den måde, det kan det ikke nødvendigvis på anden vis.
Jeg synes også at det kan være rart af og til at tale med et menneske, men i dag har mange af den slags firmaer har jo blot engageret sig med et Call-center hvor helt unge mennesker sidder og har adgang til salgsdelen af firmaets system.

Jeg siger altid at jeg først indgår aftalen når jeg har haft det til gennemlæsning via mail - uden skrift kan man let rode sig ud i en misforståelse.