22. jul 2024, 09:54
#360173
Jeg sad og legede med at oprette en bestilling af Yousee Play på deres hjemmeside.
Trykkede bestil og så skulle jeg som det første indtaste min adresse… for så at få denne besked:
“På din adresse er der ét eller flere tekniske forhold, som forhindrer, at du kan bestille online. Bestil en opringning, og få din bestilling på plads over telefonen.
Vi ringer dig op hurtigst muligt.”
Jeg undrede mig - og indtastede så min svogers adresse for sjov (han har allerede Yousee Play). Samme besked kom frem. Så prøvede jeg min svogers nabo. Samme besked kom frem.
Det virker som om, at de bare vil have telefonisk med ALLE uanset hvor man bor. Det er jo kun med til at gøre det mere besværligt at blive kunde…. Hvad er pointen?
Kræver Yousee Play, at man har Yousee internet? Hvis ja, så kan de jo bare skrive det…
Trykkede bestil og så skulle jeg som det første indtaste min adresse… for så at få denne besked:
“På din adresse er der ét eller flere tekniske forhold, som forhindrer, at du kan bestille online. Bestil en opringning, og få din bestilling på plads over telefonen.
Vi ringer dig op hurtigst muligt.”
Jeg undrede mig - og indtastede så min svogers adresse for sjov (han har allerede Yousee Play). Samme besked kom frem. Så prøvede jeg min svogers nabo. Samme besked kom frem.
Det virker som om, at de bare vil have telefonisk med ALLE uanset hvor man bor. Det er jo kun med til at gøre det mere besværligt at blive kunde…. Hvad er pointen?
Kræver Yousee Play, at man har Yousee internet? Hvis ja, så kan de jo bare skrive det…