Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#348293
Pludselig i går, må vi ikke se DRTV, da de skriver at vi ikke befinder os i Danmark.
Apple TV4K efter opdatering, MEN vi får samme fejl på iPad, iPhone og på kablet Mac i Chrome browser.

Så jeg tænker lidt at det er vores router der har “skiftet land”?

MEN, det er også lidt underlig da vi har Fastnet fra Telia via kobberledning.
Mine Google-søgninger er samtidig begyndt at vise resultat på svensk.

Udover det, kan vi ikke logge in på routers interface - forkert adgangskode, på trods af at vi er 100% sikre på koden.

WiFi er inaktiverer på Telias router og vi bruger TimeCapsule i BridgeMode til WiFi i huset, hvilket har fungeret udmærket i 10 år.

Aner ikke hvordan vi kan fejlsøge og bliver glade for nogle forslag og inputs.
#348298
Tak for link, JLPFLD, den viser at jeg er i Danmark Esbjerg, men jeg er i Helsingør, så det var ikke særligt brugbart og heller ikke nemt at finde ud af, da den viser forkert.

Har nu snakket med Telia, og de ser at min IP er forkert og siger, at de ikke selve er herre over situationen Bliver rettet på et tidspunkt, måske efter nytår!
Senest rettet af Marie 22. dec 2022, 14:58, rettet i alt 1 gang.
#348301
Har trykket show more details - den angiver placering i Esbjerg, men jeg er i Helsingør.

Har også kigget på din seneste link - samme resultat.

Telia siger at jeg har fået et udenlandsk IP, og derfor oplever jeg nævnte problemer.

Det ville jo være helt fint med Esbjerg, da det stadig er indenfor landets grænser😀

Tak for dine forslag