Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#347543
Hej

Jeg har det store abonnement hos Norlys som skulle inkludere TV2 Play - uden at jeg dog rigtigt har brugt det i alle de år som jeg har haft det.
Nu viser det sig dog at det åbenbart er et "lille" abonnement som ikke giver mulighed for at se VM kampene i HD som jeg gerne vil - mener hvem kan udstå at se et gammeldags 480i billede længere (en skandale at ikke alt "offentligt" og "semi-offentligt" som TV2 ikke som minimum sender i HD).
Så jeg tænker øv og går ind for at ændre eller rettere midlertidigt købe mig til en større adgang på TV2 Play men de siger at fordi mit abonnement er linket med Norlys at jeg skal ændre det hos dem.
Hos Norlys er der ingen som helst muligheder for at opgradere sit TV2 Play abonnement. Ihvertfald ikke online.
Så nu er mit spørgsmål flg.
1: Er der nogen her som har fået deres Norlys TV2 Play abonnement opgraderet til en større version - måske oven i købet ved hvordan man får adgang til at kunne se TV2 Play i HD gennem Norlys?
2: Hvis Nej til det første spørgsmål er jeg så tvunget til at oprette et nyt bruger id på TV2 Play for at kunne få adgang til VM i HD?
3: Findes der en alternativ måde at se TV2's VM kampe i HD? Nej - sig nu ikke Viasat eller andet vanvittigt. Tænkte på alternativ streaming.

På Forhånd tak

Anders
#347550
Norlys Play afvikles i 720p, hvilket er HD. Uanset TV2 Play abonnement afvikles det også som minimum i 720p. Er det 4K, du refererer til, når du skriver ”HD”?

Jeg har også Norlys. Det er korrekt, at det inkluderede TV2 Play Med Reklamer ikke kan opgraderes til at være hverken uden reklamer eller med sport. Så hvis du vil have TV2 Play med sport (og VM kampe i 4K), ja så skal du tegne et særskilt abonnement hos TV2.

Se mere her på TV2:
https://play.kundeservice.tv2.dk/hc/da/ ... HD-4K-UHD-