Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af steadi
#345431
Det tænker jeg, at ingen (i hvert fald ikke herinde) kan give dig et definitivt svar på, men ifølge diverse historier derude, så virker det til at være en generel opfattelse, at Comcast gerne køber WB Universal i 2024.
Af steadi
#345438
Rasmus Larsen skrev: 20. sep 2022, 11:15 Warner bliver virkelig kastet rundt som en varm kartoffel. Synd at det skal gå sådan for et ikonisk filmstudie.

Rygtet virker sandfærdigt nok, men spørgsmålet er vel nok, om de kan blive enige.
Tænker næppe det gør noget positivt for WB og HBO's serie-fremtid, hvis branchen allerede nu er tæt på overbevist om, at Comcast køber hele bunken om et par år. Hvem gider satse noget større, hvis det hele vælter efter kort tid?
Af oakie
#345482
Rasmus Larsen skrev: 20. sep 2022, 12:12 Jeg har samme frygt og det er også synd for HBO, som altid har stået for virkelig høj kvalitet på tv-produktion. Nogle af folkene fra HBO har allerede forladt skuden, bl.a. den mangeårige topchef for HBO Richard Plepler som er røget til Apple TV+.
Ja det er netop det, men nu giver det mere mening hvorfor discovery gør som de gør.... Jeg absolut hader discoverys kanaler, det er simpelthen reality tv af den dummeste slags...... :D Ik at der findes reality tv som ikke er dumt..... :)