Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af AndreasNyvang
#345913
Opfølgning på Skyshowtime og Kviknet:
Jeg har modtaget følgende svar fra Kundeservice:
"Vi har haft en fejlsøgning i gang i forhold til fejlen ”Denne tjeneste er ikke tilgængelig i dit område”, som du oplever med Skyshowtime. Ved nærmere undersøgelse har vi fundet frem til at fejlen ikke kommer fra vores side. Hvor den ip-adr., som du tilgår Skyshowtime med, er registreret hos:

IP Location
DenmarkDenmark Taastrup

Hvorfor vi anbefaler, at du kontakter Skyshowtime og fejlmelder problemet. Vi oplever at fejlen løses hurtigere, hvis den fejlmeldes af kunden."

Hvis det er rigtigt, er det lidt spøjst, at Skyshowtime afviser en dansk ip-adresse.
Jeg kan dog se, at når jeg åbner skyshowtime.com i en browser, bliver jeg ikke ledt hen til den danske side. Det virker dog fint, hvis jeg tilføjer /dk til hjemmesiden, så der kan være noget om, at Skyshowtime ikke har helt styr på det.

NB: jeg har brugt tidligere nævnte tips, så jeg har ikke nogen problemer, undtagen når jeg forsøger at logge på i en Chrome-browser
Af lunddal
#345914
allo skrev: 5. okt 2022, 14:00der er forskel mellem kunder-via-Yousee og kunder-direkte-via-selve-tjenesten
og jeg taler om de førstnævnte (og det har jeg også gjort fra starten)
Alle YouSees kunder som i dag har Paramount+ opgraderes automatisk til det nye SkyShowtime." - så nej, vi skal ikke oprette noget som helts for at kunne se nyt indhold - det kommer jo på automatisk hos Yousee (for vores vedkommende - for dem som havde/har Paramount+)[/quote]

Det er godt klar over, og det var derfor, at jeg spurgte hvorfor du mente, at du skulle kunne se summen af begge tjenester.


allo skrev:igen:
"Alle YouSees kunder som i dag har Paramount+ opgraderes automatisk til det nye SkyShowtime." - så derfor...det gamle indhold + nyt (løbende opgradering hvor der kommer flere og flere film og serier på)
Det er dig, der tolker, at det betyder det gamle indhold + nyt.

SkyShowtime har jo netop pt. IKKE alt indhold fra Paramount+
allo skrev:men igen lunddal:
- problemet ligger i at indholdet SKAL være ens for alle (uanset hvilken platform man bruger - om det er Yousee's app, Skyshowtime's egen app eller noget 117.) - og det er den ikke
Som skrevet af flere, så skal YouSee sandsynligvis lægge tingene op på egne servere, og her i starten er der så et større lag end normalt.
Af allo
#345915
bbplayer skrev: Også 3
Billede

jep! - 3'ern er også kommet på her og er nu en del af de 282 film (en stigning på 3 film siden sidst - altid noget)
Vedhæftede filer
IMG_20221005_205532401~2.jpg
IMG_20221005_205532401~2.jpg (3.73 MiB) Vist 1142 gange
Brugeravatar
Af AndreasNyvang
#345917
allo skrev: 5. okt 2022, 21:02 @ AndreasNyvang:

bruger du VPN???
Niks. Jeg bruger godt nok VPN i forbindelse med arbejde, ikke når jeg streamer. Gennem den vpn-opkobling virker Skyshowtime til gengæld.
Af allo
#345918
lunddal skrev:Det er godt klar over, og det var derfor, at jeg spurgte hvorfor du mente, at du skulle kunne se summen af begge tjenester.
jeg ser ikke 'summen af begge tjenester' - jeg mangler bl. ca. 100 serier som der er blevet fjernet ;-)

lunddal skrev:Det er dig, der tolker, at det betyder det gamle indhold + nyt.
- det er det absolut ikke...- jeg tolker ikke noget her - det er den 'naturlig' del af overgangene fra den ene tjeneste/app til en anden (hvor den første bliver en fast del af den anden)


lunddal skrev:Som skrevet af flere, så skal YouSee sandsynligvis lægge tingene op på egne servere, og her i starten er der så et større lag end normalt.
- ja, det er (åbenbart) en del de et par eller 3 problemer som overgangen til Skyshowtime har skabt - men så skulle de lade være med at fjerne så meget til at starte med...(og slet ikke når der blev sagt at vi - eksisterende kunder - kan se Paramount+ frem til d.20. Oktober - for ikke nok med at der er blevet fjernet så meget af indholdet så mangler der også ca. 18% af det som der er blevet lagt på indtil nu)

der er bare lidt kaos og sådan er det...jeg håber at der kommer styr på tingene (senest d. 21. Oktober)

af ren nysgerrighed lunddal:
- gider du tjekke (hvis du skulle få tid til det) hvor mange 'Patrick Melrose' afsnit du kan se? og om 'South Park' er også kommet på igen?
Af allo
#345919
AndreasNyvang skrev: 5. okt 2022, 21:13
allo skrev: 5. okt 2022, 21:02 @ AndreasNyvang:

bruger du VPN???
Niks. Jeg bruger godt nok VPN i forbindelse med arbejde, ikke når jeg streamer. Gennem den vpn-opkobling virker Skyshowtime til gengæld.

det lyder godt nok mærkeligt...det plejer ellers ofte at være omvendt :-)
Brugeravatar
Af AndreasNyvang
#345920
allo skrev: 5. okt 2022, 21:38
AndreasNyvang skrev: 5. okt 2022, 21:13
allo skrev: 5. okt 2022, 21:02 @ AndreasNyvang:

bruger du VPN???
Niks. Jeg bruger godt nok VPN i forbindelse med arbejde, ikke når jeg streamer. Gennem den vpn-opkobling virker Skyshowtime til gengæld.

det lyder godt nok mærkeligt...det plejer ellers ofte at være omvendt :-)
Meget. Især fordi min VPN-forbindelse også bare forbinder til et andet sted i Danmark. Derfor tyder alt på, at forbindelsen mellem dem og os i Danmark bliver behandlet forskelligt afhængigt af område/internetudbyder.
Skyshowtime har på godt jysk ikke været helt skarpe med deres tjek af fejl med alle de problemer, der er blevet nævnt i denne tråd.
Af Fidoble
#345921
AndreasNyvang skrev: 5. okt 2022, 20:38 Opfølgning på Skyshowtime og Kviknet:
Jeg har modtaget følgende svar fra Kundeservice:
"Vi har haft en fejlsøgning i gang i forhold til fejlen ”Denne tjeneste er ikke tilgængelig i dit område”, som du oplever med Skyshowtime. Ved nærmere undersøgelse har vi fundet frem til at fejlen ikke kommer fra vores side. Hvor den ip-adr., som du tilgår Skyshowtime med, er registreret hos:

IP Location
DenmarkDenmark Taastrup

Hvorfor vi anbefaler, at du kontakter Skyshowtime og fejlmelder problemet. Vi oplever at fejlen løses hurtigere, hvis den fejlmeldes af kunden."

Hvis det er rigtigt, er det lidt spøjst, at Skyshowtime afviser en dansk ip-adresse.
Jeg kan dog se, at når jeg åbner skyshowtime.com i en browser, bliver jeg ikke ledt hen til den danske side. Det virker dog fint, hvis jeg tilføjer /dk til hjemmesiden, så der kan være noget om, at Skyshowtime ikke har helt styr på det.

NB: jeg har brugt tidligere nævnte tips, så jeg har ikke nogen problemer, undtagen når jeg forsøger at logge på i en Chrome-browser
Jeg har stort set fået samme besked fra dem. Dog mener jeg de vasker deres hænder og har faktisk bedt mig om at kontakte SkyShowtime for at få af vide hvordan Kviknet skal løse problemet! Jeg syntes det er dårlig stil og mener helt bestemt det burde være Kviknet der skal tage kontakten og få løst det tekniske, da de formegentlig snakker samme sprog?

Så jeg er ikke helt tilfreds med Kviknets håndtering af det her…
Af allo
#345922
AndreasNyvang skrev:Meget. Især fordi min VPN-forbindelse også bare forbinder til et andet sted i Danmark. Derfor tyder alt på, at forbindelsen mellem dem og os i Danmark bliver behandlet forskelligt afhængigt af område/internetudbyder.
Skyshowtime har på godt jysk ikke været helt skarpe med deres tjek af fejl med alle de problemer, der er blevet nævnt i denne tråd.
det med at den forbinder til et andet sted i Danmark er ikke altid ensbetydende med at det er en god ting - for en del blokerede nemlig de server som man brugte ;-)

nej, det har de ikke...langt fra...men sagt på godt (??? ved ikke hvor det stammer fra :-) ) så er dårlig start (ofte) = en god slutning :-)
Brugeravatar
Af AndreasNyvang
#345923
allo skrev: 5. okt 2022, 22:30
AndreasNyvang skrev:Meget. Især fordi min VPN-forbindelse også bare forbinder til et andet sted i Danmark. Derfor tyder alt på, at forbindelsen mellem dem og os i Danmark bliver behandlet forskelligt afhængigt af område/internetudbyder.
Skyshowtime har på godt jysk ikke været helt skarpe med deres tjek af fejl med alle de problemer, der er blevet nævnt i denne tråd.
det med at den forbinder til et andet sted i Danmark er ikke altid ensbetydende med at det er en god ting - for en del blokerede nemlig de server som man brugte ;-)

nej, det har de ikke...langt fra...men sagt på godt (??? ved ikke hvor det stammer fra :-) ) så er dårlig start (ofte) = en god slutning :-)
Nej det er der vist ingen tvivl om

Og til det sidste: der skulle have stået 'sagt på godt jysk' - nogle af os jyder kan godt lide at underdrive i vores meninger :)
Jeg tror bestemt også, at de kan få løst problemerne i sidste ende.
Brugeravatar
Af AndreasNyvang
#345925
Fidoble skrev: 5. okt 2022, 22:21 Jeg har stort set fået samme besked fra dem. Dog mener jeg de vasker deres hænder og har faktisk bedt mig om at kontakte SkyShowtime for at få af vide hvordan Kviknet skal løse problemet! Jeg syntes det er dårlig stil og mener helt bestemt det burde være Kviknet der skal tage kontakten og få løst det tekniske, da de formegentlig snakker samme sprog?

Så jeg er ikke helt tilfreds med Kviknets håndtering af det her…
Ja, det burde være nemmere, hvis de talte sammen.
Jeg har lige sendt et svar tilbage, hvor jeg også pointerer, at det at en ip-adresse fra Taastrup, ikke giver meget information om problemet. Kviknet har eksempelvis en server i Taastrup, som jeg måler min internethastighed gennem med appen Speedtest. Derved kunne Kviknets forbindelse i Taastrup i princippet være problemet.
Af SUPER
#345926
Så er skyshowtime opsagt, en tynd kop te, har frem til 1 nov til at ombestemme mig, der stiger prisen til 69 pr mdr.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 20