Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af allo
#346140
på den anden side:
- en håndfuld film og serier = kun en håndfuld kunder ssååå...- de har nok lidt travlt :-) de tager det bare ikke helt alvorligt (kan jeg se)
Af jkn789
#346152
Jeg har netop fået skyshowtime på Apple tv app.
undertekster står korrekt og kan se at mindst en film (hell boy II) kun er med engelske undertekster.
Har læst lyden skulle være 5.1 men jeg får kun stereo. Filmen Unbroken har en åbningsscene som er rigtig god til at teste surround sound med og det er kun stereo.
spørgsmål. Er der 5.1 lyd via andre streaming bokse?
mit Apple tv er testet og står på auto på lyd format
Af rlauritsen
#346153
Skal man virkelig brokke sig for at få penge tilbage, når det ikke virker. De kan passende refundere alle danskere, som tester deres tjeneste indtil det virker. Jeg tror godt nok jeg stopper efter første måned. Så mangler der undertekster på nogle ting. Der er ikke engang engelske og så er de overalt på skærmen. Hvor svært kan det være at kode det til at være ens for alle. De er jo ikke hardcodet ind i filmen.

Nej jeg gider ikke klage til dem over det. De kan læse med her eller miste flere kunder!
Brugeravatar
Af MartinKlintHald
#346158
Fra fb gruppen:

Hej!

Ref: 00003049

Tak, fordi du valgte SkyShowtime. Vi håber, at du har det godt.
Denne e-mail vedrører det problem, du oplever med undertekster. Vores tekniske team har løst problemet med undertekster, der vises i midten af skærmen. Vi arbejder stadig på at løse problemet med undertekster, der vises øverst på skærmen. Vi beklager ulejligheden og takker for din tålmodighed under hele processen.

Vil du i kontakt angående dette? Besvar denne e-mail, men sørg for at beholde emnelinjen, som den er.

Tak,
Raman
Dit SkyShowtime Customer Care-team
Af Fidoble
#346159
@MartinKlintHald
Den mail har jeg også fået, så mangler vi bare resten. Desværre for mig har jeg ikke oplevet at teksterne stod i midten, så jeg må vente til de får klaret de titler jeg vil se
Af rlauritsen
#346167
Den mail fik jeg også på engelsk fordi jeg skrev til dem på engelsk og at de ikke kunne refundere fordi det kun var til dem som havde testet det i starten. Nå, men så håber jeg snart det er løst ellers må jeg droppe det. Der er f.eks. ikke danske undertekster på Beethoven 2.
Af allo
#346169
hvor meget skulle/har I betalt da I oprettede Jeres abonnement??

jeg har betalt (da jeg tegnede et abonnement i dag) 10kr. - det er det beløb som jeg skulle godkende ('Skyshowtime køb')

i mailen står der:

SkyShowtime Månedligt Kr. 34.50
Halv pris. For altid.
FAKTURERING
Faktureret på 15. okt. 2022

- men jeg har betalt kun 10kr. i dag og ikke det fulde beløb (34,50kr.) - og man køber jo en md. ad gangen så det er ikke fordi jeg har betalt for ca. 9 dage (10kr. vs. 35kr./md.)...
Brugeravatar
Af bbplayer
#346177
allo skrev: 15. okt 2022, 20:58 jeg har betalt (da jeg tegnede et abonnement i dag) 10kr. - det er det beløb som jeg skulle godkende ('Skyshowtime køb')
Som hos mange andre, afregnes med fra dags dato -> slutning af måned. Så du har nok fået 16. til 31. for 10kr. Perioden de mener kan jo være en anden og derfor 10kr, så måske ikke 31. måske som du siger.


Personligt har jeg selv lige valgt det fra indtil videre, det er simpelthen ikke de 34kr værd selvom man får rabat, så byder andre på det samme eller mere, så det måtte være pænt farvel herfra.
Af allo
#346182
@ bbplayer

det er det som jeg ikke kan få til at hænge sammen ('...afregnes med fra dags dato -> slutning af måned') - for der var tale om 15 dage (da jeg tegnede et abonnement d.15)...og de 10kr. de svarer til ca. 9 dage...

Naiera har oplevet det samme (10kr.) - det giver ingen mening

de 34,50kr./md. svarer alligevel til 414kr. om året - ikke den vildeste udgift for mange men har man ikke brug for den så er det selvfølgelig kun logisk og fornuftigt at strege den

jeg bliver hængende et par måneder men en ting er sikkert (i hvert fald i min verden):

- med det indhold (på nuværende tidspunkt) er Skyshowtime PÅ...INGEN...MÅDE...den fulde pris (69kr.) værd (HBO Max og Disney plus koster kun 10kr. mere og begge to fejer gulv med Skyshowtime) - og de 34,50kr. det er også tæt på at være 'på vippen' og i overkanten i forhold til hvad der ligger af film og serier

det ser ellers så lovende ud når man kigger på de selskaber som udgør Skyshowtime...
Af lunddal
#346201
Når man registrerer et kort til en eller anden form for abonnementstjeneste, og der ikke skal betales noget med det samme, reserveres der et beløb for at tjekke om kortet er i orden.

Den reservation vil normalt blive annulleret kort efter, men jeg mener også, at den bare kan "løbe ud" og forsvinde automatisk.
Af OleA
#346203
Jeg prøvede lige kort den nye serie ‘let the right one in’. Der stod undertekster fint i bunden. På via Google Chromecast TV.
Brugeravatar
Af Naiera
#346214
lunddal skrev: 17. okt 2022, 08:37 Når man registrerer et kort til en eller anden form for abonnementstjeneste, og der ikke skal betales noget med det samme, reserveres der et beløb for at tjekke om kortet er i orden.
Men her skulle der jo betales med det samme :p
Brugeravatar
Af bbplayer
#346216
allo skrev: 16. okt 2022, 14:19 @ bbplayer

det er det som jeg ikke kan få til at hænge sammen ('...afregnes med fra dags dato -> slutning af måned') - for der var tale om 15 dage (da jeg tegnede et abonnement d.15)...og de 10kr. de svarer til ca. 9 dage...

Naiera har oplevet det samme (10kr.) - det giver ingen mening
Her virker det som de regner fra dagen jeg tilmeldte mig, +30 dage, og det er om en uges tid.

Så hvorfor de for nogle har trukket for få dage, og andre for et måned og 30 dage frem, er vel så en gåde. Måske har de ikke tænkt over det når de åbnede op.
Af allo
#346221
bbplayer skrev:Her virker det som de regner fra dagen jeg tilmeldte mig, +30 dage, og det er om en uges tid.

Så hvorfor de for nogle har trukket for få dage, og andre for et måned og 30 dage frem, er vel så en gåde. Måske har de ikke tænkt over det når de åbnede op.
der er ikke blevet trukket noget som helst fra min konto endnu - hverken de 10kr. som jeg har godkendt eller de 34,50kr. som det koster om md. (de 10kr. er hverken reserveret - som det er tilfældet hos Naiera og rlauritsen, og de står heller ikke som en kommende betaling eller andet)

lunddal skrev:Når man registrerer et kort til en eller anden form for abonnementstjeneste, og der ikke skal betales noget med det samme, reserveres der et beløb for at tjekke om kortet er i orden.

Den reservation vil normalt blive annulleret kort efter, men jeg mener også, at den bare kan "løbe ud" og forsvinde automatisk.

er det ikke et forudbetalt abonnement? - hvis 'ja' så burde de trække - med det samme, de 34,50kr. (så længe det tilbud gælder) eller det beløb som svarer til 'næste afregningsdato' (hvornår den så end falder hos SkyShowtime og hvor mange dage der nu er tale om fra man har tilmeld sig til lige den dato)

'teste' ens kort på denne måde (ved at opkræve 10kr. ((???)) giver ingen mening...
Af allo
#346278
de har trukket 34,50kr. - så det er som det skal være (de 10kr. som jeg har godkendt er ikke til at få øje på)

'20B75 Denmark Amst' - det er hvad Skyshowtime kalder dem selv...HBO Max står (i det mindste) ved deres navn/tjeneste - det gør Skyshowtime så ikke engang :-)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#346286
Jeg skylder en opdatering i denne tråd. Som nævnt sendte vi en liste over de problemer, som seerne har oplevet, til SkyShowtime. Efter lang tids frem og tilbage så har SkyShowtime definitivt afvist at svare på spørgsmål om problemerne både fra ledelses side og PR-afdelingen. Som altid vil selskaberne gerne tegne et glansbillede, men at de er så afvisende, har overrasket mig. Det skyldes nok, at de godt selv ved, at alt sejler.
Af jkn789
#346291
Det er sgu tåbeligt af skyshowtime ikke at gå i dialog med en af Danmarks mest seriøse hjemmesider på tv og streaming.
man kunne fristes til at tippe tv2 om problemerne på en tjeneste de selv udbyder og se om det ville ændre noget.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13